בהפועל עכו שוקלים להביא יועץ מנטאלי בתקופה הקרובה

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | ערן לוף

במועדון הצפוני מוטרדים מחוסר היציבות: "יש לנו סגל צעיר ולא מנוסה". הפציעה של לוטם זינו לא חמורה, ברונו איבה ייעדר

(גודל טקסט)

הפועל עכו שבה אתמול (שני) להתאמן כחלק מההכנות לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה. במועדון מבינים כי הקבוצה סובלת מחוסר יציבות, כאשר מצד אחד היא מנצחת את מכבי חיפה במשחק מצוין ומצד שני מפסידה להפועל אשקלון בתצוגה רעה.

"אנחנו סובלים מבעיות מנטאליות כי יש לנו סגל צעיר ולא מנוסה. בכלל המערכת פחות מנוסה לליגת העל ונצטרך ללמוד להתגבר על זה", אמר גורם במועדון. בעכו אף שוקלים להביא יועץ מנטאלי לתקופה הקרובה שיעבוד עם השחקנים בעיקר על ההכנה המנטאלית מול קבוצות שיילחמו העונה בתחתית. כבר במשחק הקרוב מקווים בעכו לחזור ולאגור נקודות במיוחד שמדובר במשחק בית. "בני יהודה קבוצה טובה, אבל אם אנחנו רוצים להישאר בליגה, אנחנו חייבים לצבור נקודות בבית", אמרו במועדון.

בקבוצה שמחו לשמוע כי הפציעה של לוטם זינו אינה חמורה ומדובר במתיחה קלה. הקשר שנפצע מול אשקלון הצטווה לנוח מספר ימים ובעכו ינסו להכשיר אותו לקראת המשחק בשבת. מי שככל הנראה ייעדר מהמשחק הוא הקשר ברונו איבה. הניגרי נפצע באימון לפני המשחק מול אשקלון וצפוי להיעדר בשבועיים הקרובים. השחקן יעבור בדיקה נוספת כדי לוודא את חומרת פציעתו. סיראז' נאסר צפוי לערוך בשבת את הבכורה בהרכב.

שחקני הפועל עכו. יועץ יעזור להם? (ערן לוף)
שחקני הפועל עכו. יועץ יעזור להם? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי