ניקיטה רוקאביצה זומן לסגל הרחב של נבחרת אוסטרליה

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

החלוץ נכלל בתוכניות לקראת צמד משחקי הפלייאוף מול סוריה, במועדון הסבירו: "פתח את העונה בצורה מצוינת". מחמאות לקאיו אחרי ה-2:3 מול נצרת עילית

(גודל טקסט)
מכבי חיפה העמידה הקיץ מטרה: לנסות ולהחתים כמה שיותר שחקנים עם עבר או הווה בינלאומי. לראייה צורפו גיאורגי קוסטדינוב, ששוב זומן לנבחרת בולגריה לקראת צמד המשחקים בחודש הבא, ארנסט מאבוקה ששייך לסגל נבחרת קמרון ובנוסף גם רמי גרשון ומאור בוזגלו. היום (שלישי) הופתעו במועדון לשמוע כי ניקיטה רוקאביצה זומן לנבחרת אוסטרליה לקראת צמד המשחקים מול נבחרת סוריה על ידי המאמן אנג'ה פוסטקוגלו. 

אומנם, מדובר בזימון לסגל המורחב אך לא מן הנמנע כי המתאזרח האוסטרלי/ישראלי יצטרך לטוס למשחק שיתקיים במלזיה במסגרת פלייאוף מוקדמות המונדיאל. "ניקיטה פתח את העונה בצורה מצוינת ורואים את זה גם באוסטרליה", טענו הבוקר אצל הירוקים.


בינתיים, הירוקים ממשיכים בהכנותיה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. מי שזכה למחמאות אתמול, בעקבות הניצחון על הפועל נצרת עילית בתוצאה 2:3, הוא הברזילאי קאיו שעשה כאב ראש חיובי לגיא לוזון לקראת המחזור הקרוב מול מכבי תל אביב. "יש לנו סגל רחב ואיכותי וגם קאיו הוא חלק בלתי נפרד מהסגל שלנו" אמרו.


כפי שפורסם אתמול בספורט1, שלחו אתמול עורכי דינו של הבלם אליסון דוס סנטוס ועורכי דין של מכבי חיפה תשובות לתביעה של מכבי פתח תקווה והדיון הבא בנושא צפוי להיות בחודש נובמבר.


ישחק מול סוריה? רוקאביצה (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי