צפיחית בדבש: מחמאות הדדיות בין אוחנה לברקת לכבוד החג

ניר ברקת
ניר ברקת | אתר רשמי

ראש העיר, שהגיע לראשונה אחרי תקופה ארוכה לטקס הרמת הכוסית: "בית"ר הוא מועדון שמעביר את המסרים הנכונים". אוחנה: "מזל שברקת ראש העיר שלנו". הייסטר בדרך לחטוף גם מבית"ר

(גודל טקסט)

לראשונה אחרי כמה שנים כיבד ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, את טקס הרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה של בית"ר ירושלים. בין ברקת לאלי טביב שררו יחסים מתוחים אבל עתה לאחר העברת זכויות הניהול לאלי אוחנה התחממו הקשרים בין המועדון לעיריית ירושלים.

ברקת אף לא הסתיר זאת בנאום הקצר שנשא: "אני רוצה לברך את אוחנה, ברוך שובך למועדון, חזרת בסערה. בית"ר הוא מועדון חשוב לעיר ירושלים. מועדון שמעביר את המסרים הנכונים, ואם ימשיך להתנהל כך יעשה עבודה טובה על המגרש, ויעשה טוב גם לעיר ולקהילה". ברקת אף הבטיח: "בית"ר ירושלים היא מותג חשוב להצלחת העיר, נשדרג את אצטדיון טדי בעתיד".

אוחנה לא נותר חייב: "אני רוצה להודות לברקת, אנחנו מכירים כבר שנים ויש לנו ולעיר ירושלים מזל שהוא ראש העיר שלנו". קפטן הקבוצה, איתי שכטר, התייחס לפתיחה המצוינת של העונה הנוכחית: "זו רק ההתחלה אבל רואים שיש כיוון. אנחנו נהנים ונמשיך לעבוד קשה על המגרש ולהיות מחויבים למועדון ולקהל".


הייסטר. יחטוף גם מבית"ר (דני מרון)

בנושא אחר. מרסל הייסטר אמור לעמוד לדין משמעתי בבית"ר בנוסף לדיון בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות. המגן הגרמני התפרץ בסיום המשחק מול הפועל חיפה 3:3 לעבר צוות השיפוט ולטענתם אף ירק לעברם וקילל את השופט זיו אדלר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי