ג'ון אוגו לאוהדי באר שבע: פתאום כולכם הפכתם למאמנים

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

בעקבות הביקורות על היכולת של האלופה, הקשר תקף בפייסבוק: "זה לא הוגן. לפני ארבע שנים, רבים מכם שעכשיו מעליבים בכיתם. אנחנו נלחמים עבור המועדון"

(גודל טקסט)

 למרות שלושת הניצחונות הרצופים בכל המסגרות, הפועל באר שבע מודאגת מיכולת הקבוצה ובמיוחד מהעובדה שכבשה ארבעה שערים בארבעה משחקי ליגה ומתקשה בניצול מצבים. גם בקרב האוהדים ישנה ביקורת ומי שהתייצב להגנת המועדון הוא לא אחר מאשר הקשר ג'ון אוגו. הניגרי פרסם פוסט חריף בקבוצת אוהדים של האלופה בפייסבוק.

"שמעתי שאתם מדברים כאן הרבה. קודם כל אנחנו צריכים להעריך את המאמצים של כל שחקן בקבוצה. אנחנו קמים כל בוקר כדי להילחם עבור המועדון ופתאום הרבה אנשים כאן מעליבים את השחקנים", כתב אוגו.

"זה לא הוגן. לפני ארבע שנים, רבים מכם שעכשיו מעליבים בכיתם. עכשיו כולם נהפכו למאממנים ושכחו שיש לנו מאמן מעולה וצוות מקצועי נהדר. הייתי חייב להצטרף לפורום כדי להביע את דעתי. אין כוונה להעליב. יאללה הפועל".

הניגרי ידוע כפעיל ברשתות החברתיות וזו לא הפעם הראשונה שהוא מעביר דרכן מסרים לאוהדים. כזכור, בעבר פרסם את הפוסט: "אני לא מוערך", ואחרי שכבש את שער האליפות נקלע לעימות עם אוהדי מכבי תל אביב.


הטקסט שכתב ג'ון אוגו לאוהדי הפועל באר שבע (מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי