אבי לוזון: "לא נהסס לצרף שחקן-שניים ואפילו עשרה"

מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה | תומר חבז

מכבי פתח תקווה קיימה הרמת כוסית לכבוד החג, ובקבוצה נשבו רוחות של אופטימיות: "לא חשוב איפה אנחנו ממוקמים בערב ראש השנה, מה שמשנה זה המיקום בערב פסח"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ערכה הרמת כוסית לשנה החדשה בנוכחות כל קבוצת הבוגרים, המנהל המקצועי עומר גולן, המאמן שרון מימר והבעלים אבי לוזון ושינו זוארץ, כאשר גם יו"ר האגודה סלע מנדל ונציג העירייה אבי בלושטיין הגיעו. שחקני הקבוצה קיבלו תלושים לחג בשווי 300 שקלים ומארז בקבוקי יין.

לוזון פתח: "יש משפט שאני חוזר עליו בכל הרמת כוסית, 'הכי חשוב איפה נעמוד בטבלה בערב פסח ולא בראש השנה', כשהליגה הסדירה מאחורינו. אני מאוד מקווה שבערב פסח נהיה במקום שאנחנו רוצים ומאמינים. לא נהסס לצרף שחקן או שניים או אפילו עשרה. אני לא רואה בעיניים ורואה רק נצחונות. אנחנו אנשים שעובדים בשביל תוצאות ונבחנים בזה ולא מעניין אותי איך. מעניין אותי כדור ברשת ושלא נקבל גול, אם ננצח כל משחק 0:1 אני אהיה מאושר. שתהיה שנת בריאות . תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וניצחונותיה".

מימר הוסיף: "אני רוצה להודות לאבי ושינו שהביאו אותי. אנשים חושבים שאני מאמן ותיק אבל אני מאמן רק בתחילת דרכי כך שזה לא מובן מאליו. סימנתי להגיע לכאן מכמה סיבות: זה מועדון משפחתי, אני מאוד מאמין בסגל שכאן, במיוחד עם הצוות שפה ואני מאמין שזה יכול לנצח. אני לא יכול להבטיח ניצחונות, אבל כן שנעשה את המקסימום להשיג את התוצאות הרצויות. שנה טובה ושנזכה לחייך".

טקס הרמת הכוסית. חשוב המיקום בפסח
טקס הרמת הכוסית. חשוב המיקום בפסח

זוארץ חתם: "אני רוצה להודות לקובי על התקופה שלו. צר לנו שהוא סיים את תפקידו, אבל אין לי ספק ששרון יעשה עבודה יוצאת מהכלל. אני רוצה להודות למחלקת הנוער, אני מרגיש גאווה בכל פעם ששחקן עולה מהנוער לבוגרים. אנחנו אחד המועדונים שמאמינים בשחקן הצעיר. לא רוצה להסתכל על העונה הקודמת, יש פה סגל הרבה יותר טוב מאשתקד ואני בטוח שאתם ראויים, יכולים וצריכים להביא אותנו לפלייאוף העליון. תבואו ביום ראשון עם אנרגיות אחרות ותשוקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי