רדיבוייביץ' עדיין אופטימי: מאמין שאוכיח את עצמי בקריית שמונה

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

המגן, שקיבל כבר הודעה שאינו בתכניות, נחוש להראות לצוות המקצועי שמקומו בקבוצה בכל זאת. במועדון מקווים: בתחילת השבוע נקבל את האישור לארח בעיר

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה תפגוש ביום שני (20:15, ישיר בספורט1 HD) את בית"ר ירושלים בטדי ובמועדון מאמינים כי התקופה הטובה, שכוללת שני ניצחונות רצופים, יכולה להימשך גם במשחק הקרוב. בקבוצה מרוצים מהרכב שרץ בשבועיים האחרונים ולא צפויים להתבצע זעזועים גם במשחק הקרוב מה שככל הנראה ישאיר שוב את המגן הסרבי מילוש רדיבוייביץ' ואת הקשר אופיר קריאף מחוץ לסגל.

אם בסביבתו של קריאף מספרים על אכזבה על כך שאינו משותף אז בסביבתו של המגן מספרים על נחישותו להוכיח לצוות המקצועי של הקבוצה כי הוא טעה בכך שהודיע כי אינו בתכניות. השחקן אף שוחח לאחרונה עם חבריו ואמר: "אני מחכה להזדמנות שלי ומאמין שאוכיח את עצמי העונה בקריית שמונה". בסביבתו של הסרבי גם הדגישו: "היה לו הצעות לפני תום מועד ההעברות, אבל הוא החליט להישאר ואף שוחח עם הצוות המקצועי וציין כי יחכה להזדמנות שלו".

בנושא אחר, במועדון מקווים כי כבר בתחילת השבוע הבא יקבלו את האישור המתאים ממנהלת הליגות בכדי לארח את המשחקים הביתיים באצטדיון המקומי. משחק הבית הקרוב יהיה מול הפועל חיפה ובשלב זה ייערך בעכו אלא אם יסיימו לטפל בליקויים האחרונים שנמצאו בבדיקה האחרונה שנעשתה לפני כשבועיים.

האצטדיון בקריית שמונה (הפועל קריית שמונה, האתר הרשמי)
האצטדיון בקריית שמונה. בקבוצה מקווים כי יארחו את הפועל חיפה בבית (הפועל קריית שמונה, האתר הרשמי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי