תורג'מן לפני המפגש עם ב"ש: עם כדורגל שמח יגיעו התוצאות

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | צילום: ערן לוף

חלוץ הפועל חיפה התייחס לפתיחת העונה של הקבוצה לקראת המשחק בשבת (20:30, ישיר בספורט4) מול אלופת המדינה. קלינגר צפוי להמשיך עם ההרכב ששיחק מול בית"ר

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי בשבת הקרובה (20:30, ישיר בספורט4) ייערך בסמי עופר שם תפגוש הפועל חיפה את האלופה הפועל באר שבע. בעיר מהכרמל מקווים כי הקבוצה תמשיך במומנטום החיובי גם הפעם לאחר פתיחת העונה מצוינת. במועדון מקווים לקהל גדול שיגיע לסמי עופר וההערכה היא שיגיעו כ-5,000 אוהדים משתי הקבוצות.

בחיפה ידעו לציין כי במכירה המוקדמת עד כה נמכרו כ-1,500 כרטיסים. מבחינה מקצועית לא צפוי המאמן ניר קלינגר לבצע שינויים ונראה כי ההרכב שפתח מול בית"ר ירושלים (3:3) יעלה גם מול האלופה. בדומה למשחק בטדי, בחיפה יודעים כי חשיבות רבה תהיה לחלק ההתקפי שעד עתה מוכיח את גדולתו ובעיקר צמד החלוצים עדן בן בסט שכבש שלושער ואלון תורג'מן.

האחרון אמר לקראת המשחק למשחק הקרוב: "אנחנו מקווים להמשיך את פתיחת העונה המוצלחת שלנו מול יריבה מאוד איכותית וחזקה. בשלב זה אנחנו לא מסתכלים על מטרות כאלו ואחרות, אלא רוצים להמשיך לשחק כדורגל שמח ואתו גם יגיעו התוצאות. אני קורא לקהל שלנו להמשיך ולבוא ולתמוך בנו כפי שקרה במשחקים הקודמים ולתת לנו השחקנים במגרש אנרגיות חיוביות".

לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס פרידה לקפטן לשעבר יוסי דורה. האחרון שנפצע לפני כשנה וחצי במשחק אימון אינו הצליח להתאקלם מהפציעה ולפני כשבועיים העלה פוסט בו הודיע על פרישה ממשחק. דורה צפוי לקבל הצעה להישאר במועדון בתפקיד מנהלי. במהלך העונה שעברה כבר שילבו את דורה כמקשר בין השחקנים לצוות המקצועי. "מדובר באחד השחקנים החשובים והגדולים ששיחקו בעשור האחרון בחיפה והוא ראוי למחווה הזאת", אמרו בחיפה.

אלון תורג'מן מול אלעד גבאי (ערן לוף)
אלון תורג'מן מול אלעד גבאי. החלוץ: "לא מסתכלים על מטרות כאלו ואחרות" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי