מימר: "לא מתעסק ברפואה, ולא מדבר על פלייאוף עליון"

שרון מימר עם אבי לוזון
שרון מימר עם אבי לוזון | תומר חבז

מאמן מכבי פתח תקווה התכונן לקראת הבכורה מול בני סכנין (ראשון, 19:00), אך סרב לסמן מטרות. דנינו: "עצוב על מה שקרה עם קובי רפואה, לא האמנתי שהוא יעזוב". התלבטו בין ארבייטמן לאבידור בחוד

(גודל טקסט)
אחת הקבוצות המאכזבות ביותר בליגת העל היא ללא ספק מכבי פתח תקווה. אחרי רצף של שלושה הפסדים רצופים, סערת קובי רפואה ומינויו של שרון מימר – הם ינסו לרשום ניצחון שני העונה. המלאבסים יפגשו את בני סכנין ביום ראשון ב-19:00, בתקווה לשכוח מפתיחת העונה הפושרת.



שרון מימר פתח את מסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים לפתוח ברגל ימין מול בני סכנין, זה לא יהיה קל וזה בטוח. אני מכבד את קובי רפואה, אני יודע שהשחקנים היו מחוברים אליו וזה לא נעים. כל עזיבה של מאמן היא לא נעימה, אבל אנחנו רוצים להתרכז בהווה. אני לא מדבר כרגע על פלייאוף עליון, אלא אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב. חשוב שנחזור למסלול הניצחונות, לא מעבר לזה. אני חייב לעשות את הדברים הנכונים, כדי שהקבוצה תעשה את הדברים הכי טוב שאפשר. סכנין היא קבוצה מצוינת, מסוכנת ובקיץ הייתה להם המשכיות בסגל. הם פתחו את הקבוצה בצורה מצוינת, אבל אני מאמין בסיכויים שלנו".


עומר דנינו הוסיף: "אין ספק שיש הבדלים בין המאמנים. קובי נורא אמוציונלי, ושרון אחר. אנחנו לומדים את שרון והוא לומד אותנו. כמובן שעצוב על מה שקרה עם רפואה, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. היינו בתקופה לא טובה, עשינו תוצאות לא טובות ועדיין לא האמנתי שרפואה יעזוב. אני לא רוצה להתעסק במה שלא עבד מפתיחת העונה, אלא להתעסק במשחק מול בני סכנין ביום ראשון. חשוב שניקח נקודות ונשחק הרבה יותר טוב. תמיד הייתה אווירה בקבוצה, חדר ההלבשה שלנו חזק". 


הפתיע את כולם. רפואה (עדי אבישי)


הקבוצה ערכה אימון נוסף, אותו הגדירו אותו כאחד הטובים בתקופה האחרונה. המאמן שרון מימר הקפיד לנסות ולהרים את חניכיו כאשר הרבה להחמיא להם על מהלכים טובים שעשו.


בנוגע להרכב, מימר עדיין לא סגור על ה-11 כאשר נראה שדווקא הבלם תומאס סיבוק כן יפתח, כמו גם מנור סולומון. תחילה נתן מימר את הגופיות ליובל שבתאי ועומר דנינו, אך אח"כ החליף לז'והאן מרסיאל ויניב בריק, כאשר גם בחוד נראה שיש התלבטות בין יובל אבידור לשלומי ארבייטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי