שכטר לשחקני בית"ר: תתייחסו ברצינות לאימונים

יוסי בניון ואיתי שכטר
יוסי בניון ואיתי שכטר | אודי ציטיאט

הקפטן לקח את חבריו לשיחה לפני האימון והוסיף: "לבנדה הוא המאמן וחייבים לכבד את מה שהוא אומר". התלבטות בין ורטה לסאבו לקראת ק"ש ביום שני. אוחנה נוטה ללכת על מאמן הנושא תעודת פרו ולא שם נוצץ

(גודל טקסט)

קפטן בית"ר ירושלים, איתי שכטר, אסף הבוקר (שבת) את שחקני הקבוצה לשיחה קצרה, לפני האימון. "אנחנו חייבים להתייחס ברצינות לאימונים, להגיע מוכנים ולתת את הכל", אמר שכטר לחבריו.

החלוץ הוסיף: "זה נכון שהחליפו כאן מאמנים, אבל התפקיד שלנו הוא להתעלם, לשים הכל בצד ולהתרכז במשחק. גילי לבנדה הוא המאמן וכולם כאן צריכים לכבד את מה שהוא אומר לנו. נעשה אימון טוב וניתן 100% גם במשחקים עצמם".

המגן אריק סאבו שהתאושש מהווירוס שהשבית אותו בשבוע שעבר, חזר לאימונים מלאים, אולם הוא עדין בספק למשחק ביום שני מול קריית שמונה (20:15, שידור ישיר בספורט1) . אם סאבו לא יהיה כשיר, עשוי עופר ורטה לערוך הופעת בכורה בעמדת המגן הימני. מיקי סירושטיין וטל כחילה צפויים לפתוח בהגנה, במקומם של אנטואן קונטה ומרסל הייסטר המורחקים.


אוחנה. נכנס יותר לעניינים (דני מרון)

נציג הבעלים אלי אוחנה, שהפך לדמות המקצועית הדומיננטית בשבועות האחרונים, נכח גם באימון בשבת ושוחח עם לבנדה. בבית"ר עדין לא התקבלה החלטה סופית בנוגע לזהות המאמן הנוסף שיצורף לצוות המקצועי. נכון לעכשיו נראה כי גדלו הסיכויים לצרף איש מקצוע שמחזיק בתעודת פרו ולאו דווקא שם גדול ונוצץ לעמדת המאמן. עם זאת, מועמדותו של קובי רפואה עדין נשקלת וקיימת גם אפשרות שאוחנה ישלוף שם אחר מהכובע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי