שחקן בבני יהודה: "זה נראה לא טוב, מזל שלא הפסדנו"

רועי גורדנה
רועי גורדנה | מאור אלקסלסי

לאחר ה-1:1 נגד הפועל עכו, הזהובים עם חמש נקודות בלבד אחרי חמישה מחזורים. מרסלו חסר ביטחון ונראה לא מחובר, ניסיון להחזיר את ואלסקיס לעניינים

(גודל טקסט)

 חמש נקודות בחמישה משחקים, זהו מאזנה המאוד מאכזב של בני יהודה, ששוב לא ניצחה וסיימה אמש (שבת) בתיקו 1:1 נגד הפועל עכו. הזהובים הגיעו למשחק אחרי שני הפסדים רצופים והצליחו אמנם לצבור נקודה, אבל היכולת, בעיקר במחצית השנייה, לא הייתה טובה בלשון המעטה.

"זה נראה מאוד לא טוב", אמר שחקן בקבוצה לספורט1 בסיום המשחק. "מזל שאנחנו רק בתחילת הליגה ויש עוד הרבה משחקים לתקן. למזלנו לא הפסדנו את המשחק הזה. הלוואי והייתי יודע מה לא עובד כאן", הוסיף השחקן.

הקשר הברזילאי מרסלו, שטעות חמורה שלו הביאה לשער השוויון של עכו, ספג לא מעט דברי ביקורת בסיום המשחק. מרסלו נראה חסר בטחון ועד עכשיו לפחות נראה כאחד שאינו מחובר לקבוצתו החדשה. זר נוסף שמתקשה בשלב זה הוא החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס, שסופסל אמש בשל האכזבה הגדולה מיכולתו העונה. הליטאי נכנס כמחליף רק בדקה ה-84 ובקבוצה מנסים למצוא את הנוסחה הנכונה להחזיר אותו לכושר ההבקעה המצוין בו היה בעונה שעברה.


מרסלו. עדיין לא מחובר לקבוצתו החדשה (מאור אלקסלסי)

בני יהודה חסרה אמש את בן תורג'מן ומאוויס צ'יבוטה המורחקים, שצפויים לקבל היום את גובה הקנס הכספי שספגו בוועדת המשמעת הפנימית בתוך המועדון. בשבוע הבא תארח בני יהודה את הפועל רעננה, במשחק שהפך להיות כזה שחובה לנצח עבור הזהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי