גורמים באשדוד: "הייתה טעות למנות את ראובן עטר"

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים
שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים | לירון מולדובן

המדורגת האחרונה לחוצה לאחר ה-3:0 הביתי לנתניה, אולם הצפי הוא שהמאמן לא יפוטר בשלב זה על ידי בן זקן. סקאוט מטעם מכבי ת"א הגיע לצפות בגדי קינדה

(גודל טקסט)

 מ.ס אשדוד נועלת את טבלת ליגת העל אחרי חמישה מחזורים, כשבמאזנה נקודה אחת בלבד אחרי שאתמול נחלה תבוסה ביתית והציגה יכולת חלשה למדי ב-3:0 מול מכבי נתניה.

מי שצפה במשחק במהלך חופשתו מהכלא הוא הספונסר הראשי ג'קי בן זקן, שעל פי גורמים במועדון אין בכוונתו לפטר את ראובן עטר, המאמן שהגיע בשלב מאוחר הקיץ והחליף את רן בן שמעון שעזב לאמן את נבחרת קפריסין.



לפי גורמים באשדוד, בן זקן לא מונע מהקולות המגיעים מהמגרש והרי שגם כך לא פשוט להחליף מאמן לקראת יום כיפור ואין מועמדים פנויים בשוק שיוכלו לעשות שינוי מיידי. למרות זאת, מעמדו של המאמן מעורער וקשה להאמין שיוכל לשרוד עוד ימים ארוכים אם התוצאות לא ישתנו במהרה. שפת הגוף של עטר מראה על חוסר ביטחון ולא פשוט לעמוד על הקווים כשסופרים לו מאחורי הגב 18 משחקים ללא ניצחון. עטר טען גם אתמול כי הקבוצה שווה יותר מאשר היא מציגה והבהיר כי אין לו טענות לסגל השחקנים שהועמד לרשותו.


ראובן עטר. 18 משחקי ליגה ללא ניצחון (לירון מולדובן)

גורמים סביב ובתוך המועדון סבורים כי הייתה טעות מקצועית להוציא את עטר ועוזרו צדוק מלכה מהפועל עפולה ושלמעשה היו צריכים למנות את עמיר תורג'מן או את משה סיני לפני שחתם במכבי הרצליה. בשלב זה שוק המאמנים דל ולצדו של קובי רפואה נותרו ברשימת המועמדים מאמנים ללא ניסיון במאבקי תחתית או כאלו שלא נמצאים בשטח כבר זמן רב.

במהלך ראש השנה נערכה שיחה בין ג'קי בן זקן לראובן עטר על מצב הקבוצה. בן זקן שאל על סף השבירה הנמוך של הקבוצה, על המערך ההגנתי עם שלושה בלמים לא מתואמים מקצועית ועל השחקנים בעלי הניסיון כמו דן ביטון, בנצי מושל ומשה אוחיון אשר תופסים מקום על הספסל וחלקם יוצרים אווירה של מתח ועצבים כמו דן ביטון שזרק את הגרביים בעצבים לאחר שלא היה בין שלושת החילופים. אתמול צפה במשחק המאמן הוותיק יוסי מזרחי, שהבהיר כי אינו מתכוון להגיע לעמדת המאמן או המנג'ר המקצועי.

אגב, במשחק נכח סקאוט מטעם מכבי תל אביב במטרה לעקוב אחרי גדי קינדה, הקשר שכמעט עבר לקריית שלום בקיץ האחרון. בקרב המועדונים לא שוללים שתתבצע עסקה בינואר.


קינדה. מכבי תל אביב ממשיכה לעקוב אחריו (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי