יואב כץ יגיע ארצה כדי לסכם עם חנן ממן על הארכת חוזהו

חנן ממן
חנן ממן | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה יגיע לישראל בשבועות הקרובים וייפגש עם הקשר, שכבש ב-1:1 מול ב"ש: "סרט הקפטן הוסיף אנרגיות". בן בסט נזקק לתפרים, רוסלן ברסקי רץ הכי הרבה בליגה

(גודל טקסט)

 שביעות רצון בהפועל חיפה לאחר תיקו ביתי מול האלופה מבאר שבע. הקבוצה של ניר קלינגר לא רק עלתה למקום הראשון לפחות עד למשחקיהן של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, אלא שוב הציגה משחק מצוין, במיוחד במחצית השנייה, והוכיחה כי היא נמצאת בצדק בראש הטבלה לאחר חמישה משחקים.

אחד השחקנים שזכה למירב המחמאות הוא הקשר רוסלן ברסקי, שעל פי נתוני מנהלת הליגות רץ הכי הרבה בליגה מאז פתיחת העונה (12.7 ק"מ). קלינגר התייחס לברסקי ואמר: "אין ספק שהוא מתקדם ממשחק למשחק ואני שמח שהוא איתנו כמו גם שאר השחקנים".

שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא הקפטן חנן ממן, שלא רק שהיה מעורב בכל הפעולות ההתקפיות של האדומים, אלא היה גם זה שכבש שער שיוויון מרשים. ממן, שחוזהו מסתיים בסיום העונה, כבר החל במשא ומתן מול בעלי הפועל חיפה יואב כץ לגבי הארכת חוזהו והאחרון אף הבטיח כי כבר בשבועות הקרובים יגיע לישראל וינסה להגיע עמו לסיכום על המשך דרכו בקבוצה. כץ מתכוון להציע לממן חוזה משודרג לשלוש שנים.


ממן. כץ יגיע ארצה כדי לסכם על חוזה חדש ומשודרג (ערן לוף)

ממן עצמו סירב להתייחס לנושא ואילו קלינגר ענה חד משמעית: "יהיה בסדר". הקשר התייחס לתקופה הטובה של קבוצתו: "אנחנו נהנים מהדרך ושמחים שהשבוע שלנו נראה כמו שהוא נראה בחמש השבועות האחרונים. אנחנו לא מדברים על מטרות אלא רוצים להתקדם". לגבי סרט הקפטן אמר הקשר: "סרט הקפטן הוסיף לי אנרגיות והתלהבות ובגיל שלי אני צריך כבר להביא את הכל על המגרש. אני, עדן ואלון תורג'מן יכולים לרוץ עוד יותר ולהראות יכולת עוד יותר טובה".

במועדון ימשיכו להמתין היום למעקב אחר מצבו של בן בסט, שפונה אתמול בסיום המשחק לבית החולים שם נזקק לתפרים בגבה. "אנחנו מקווים שהוא יחזור אלינו במהרה. הפציעה הקשה שלו מראה כי באותו מהלך עשו עליו את העבירה ולא עדן עשה אותה כמו שהחליט השופט", אמר קלינגר.


עדן בן בסט. "מקווים שהוא יחזור במהרה" (ערן לוף)

דבר נוסף שגרם לגאווה בהפועל חיפה היה כמות הצופים. 7,000 אוהדים נכחו אתמול במשחק כאשר הרוב הגדול היה של הקבוצה מהכרמל. "האוהדים חוזרים ליציעים וזה ההישג הגדול ביותר שלנו עד כה", אמרו בחיפה בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי