שחקני מ.ס אשדוד ייפגשו ללא הצוות, עטר לא מתכוון להתפטר

ראובן עטר
ראובן עטר | דני מרון

דריכות רבה במועדון לקראת המפגש ביום ראשון מול מכבי חיפה. בשלב זה אין כוונה להחליף את המאמן, שגם לא ייקח אחריות במקרה של הפסד נוסף

(גודל טקסט)

שחקני מ.ס. אשדוד נהנים היום (שני) מיום חופשי, ורק מחר הם יחזרו להכנות למשחק החוץ ב"סמי עופר" נגד מכבי חיפה ביום ראשון. אתמול צפו כל השחקנים בשידור המשחק של מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב ולמרות הביקורות הרבות על יכולת הירוקים, באשדוד מבינים כי יהיה עליהם להתעלות ולהגיע למשחק מוכנים מקצועית.

שחקנים בקבוצה הזכירו את הניצחון בכרמל בעונה שעברה, 0:1, וטענו שבמכבי חיפה, על שחקניה ואוהדיה, רואים במשחק נגד אשדוד את המפגש שהפך פתאום לחשוב ביותר עבורם ולא תהיה שום שאננות.

המאמן ראובן עטר לא שוחח אתמול עם ג'קי בן זקן או בכירים בקבוצה והגיע לאימון השחרור והטיפולים ולא ערך אספת קבוצה דרמטית כפי שהשחקנים האמינו שיקרה בעקבות ההפסד למכבי נתניה. עטר מודע למצבו ולאפשרות שיוחלף במידה ותהיה תוצאה רעה נגד מכבי חיפה. לעטר חוזה לעונה אחת פלוס אופציה לעונה נוספת ועל פי מקורבים אליו אין לו שום כוונה לקחת אחריות או להתפטר מתפקידו, גם אם הקבוצה תפסיד בתחילת השבוע הבא.


ראובן עטר. לא מתכוון להתפטר, השחקנים יעמדו לצדו (עדי אבישי)

מסתמן כי באימונים החל ממחר עשויים להתבצע מספר שינויים טקטיים בהרכב ובמערך, במטרה להציב הרכב עם ניסיון מול המערך הסופר התקפי בו צפויה מכבי חיפה לשחק. שחקני הקבוצה מתכוונים לקיים במהלך אחד האימונים אספת שחקנים ללא הצוות המקצועי, כשהרצון הוא שלא להפיל את תיק הכישלונות והמקום האחרון על ראובן עטר בלבד.

גורמים בקבוצה הבהירו כי לא הייתה עד היום שום פנייה רשמית אל מאמן חלופי, כשהספונסר הראשי ג'קי בן זקן אינו מתכוון לעסוק בנושא לפחות עד תום יום כיפור והמשחק נגד מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי