הצוות הרפואי לא אישר לעדן בן בסט לשוב לאימונים

בן בסט
בן בסט | ערן לוף

חלוץ הפועל חיפה, שנפגע בתוספת הזמן ב-1:1 מול הפועל ב"ש, עובר טיפולים וינסה לשוב בסוף השבוע. ניר קלינגר לשחקנים: "עמדתם נכון, חייבים להמשיך באותה נחישות"

(גודל טקסט)

 הפועל חיפה חזרה היום (שני) לאימונים לאחר התיקו מול הפועל באר שבע. בכרמל הביעו שביעות רצון לא רק מהחזרה של הקבוצה מפיגור מוקדם, אלא גם מדקות רבות בהן הקבוצה הייתה טובה יותר מהאלופה. גם המאמן ניר קלינגר שיבח את שחקניו ואמר להם: "עמדתם נכון על המגרש. חייבים להמשיך באותה נחישות".

לא רק המאמן היה שבע רצון, אלא גם השחקנים נשמעו מאוד אופטימיים הבוקר ואחד מהם סיפר: "המטרה שלנו זה להמשיך לעבוד קשה ולתת לקהל הגדול שלנו להיות גאה". במועדון מקווים כי כמות האוהדים הרבה שהגיעה לסמי עופר במוצאי שבת החנה פתח לבאות וכי גם במשחקים הבאים ימשיכו אוהדים רבים ללוות את הקבוצה: "הקהל חוזר למגרשים ונקווה לראות אותו גם במשחק הקרוב מול קריית שמונה ובשאר משחקי החוץ", אמרו בחיפה.

מבחינה מקצועית הדבר שהכי מטריד את ראשי המועדון זה מצבו הבריאות של החלוץ עדן בן בסט. החלוץ נפצע בסוף המשחק מול הפועל באר שבע ואף פונה לבית החולים, שם נזקק לתפרים בגבה ואף הרגיש כאבים בכתפו. בשלב זה קיבל השחקן הוראה מהרופא לא להתאמן ולהמשיך בטיפולים, כך שבמועדון מקווים כי יוכל לחזור לשגרה לקראת סוף השבוע ויהיה כשיר למשחק בשבוע הבא. אם בן בסט לא יוכל ליטול חלק בהתמודדות מול ק"ש, גם הקשר מקסים פלקושצ'נקו וגם החלוץ מאמון קשוע מועמדים להחליפו בהרכב.


בן בסט. בסוף השבוע יתבהר מצבו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי