לבנדה: חי את הרגע, שכטר: לא היה פנדל, פשוט מעדתי

סירושטיין, גולדברג
סירושטיין, גולדברג | דני מרון

מאמן בית"ר אחרי ה-1:1 עם ק"ש: "לא ניצלנו את המומנטום", החלוץ: "מאכזב, היינו חייבים לנצח". סילבס: "באים לנצח בכל מגרש, אבל אני מרוצה". גוזלן: "כשאני משחק, אני כובש". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים שוב לא ניצחה, מחזור שני ברציפות אבל 1:1 עם עירוני קריית שמונה השאיר את החבורה מהבירה בפסגה לפחות מחזור נוסף. בטדי יכולים להיות מרוצים לאור 20 דקות ראשונות מלאות אנרגיות שהסתיימו רק עם שער אחד ועוד אחד פסול של חן עזרא. גם איתי שכטר שצלל ברחבה ולא קיבל פנדל בצדק, הותיר את המוליכה עם שער בודד ואז הגיעה המחצית הנשיה ושובל גוזלן איזן בנגיחה אופיינית.

מאמן בית"ר, גילי לבנדה אמר בסיום: "צריך להכריע בדקות הטובות. היה לנו מומנטום ויכולנו להכריע ולא עשינו את זה. קיבלנו גול בדקה קריטית".

המחצית ושינוי המומנטום: "השער בדקה הקריטית שינה מומנטום. אחרי כמה דקות היינו צריכים לשחק מסודר, ולא עשינו את זה".


החילוף של שכטר
: "הוא עשה משחק טוב. הרגשתי שהוא עייף, רציתי להגביר קצב וזו הסיבה. הוא רק חזר מפציעה וזו הסיבה".


לבנדה, חי את הרגע (דני מרון)

המשך דרכו: "אני איש של בית"ר ירושלים ואמרתי את זה. חי את הרגע, סיימנו חמישה משחקים במקום הראשון. הפנים למשחק הבא".

החיזוק שהבטיח אוחנה: "אם הוא הבטיח אז הוא יקיים. יש עוד זמן עד ינואר".

איתי שכטר שהחמיץ מצב קורץ לאחר שצלל ברחבה הוסיף: "מאכזב מאוד. משחק שני שאנחנו מאבדים נקודות שאנחנו לא צריכים לאבד. אפשר לנצח גם 0:1. הכנסו אותם למשחק, יכולנו להגדיל את התוצאה וחוסר ריכוז גרם לזה. התחלנו טוב את העונה אבל שוב איכזבנו את הקהל".


שכטר, החמצה שעלתה בניצחון (דני מרון)


ההחמצה שלו
: "הכדור ברח לי, סוג של מעידה. יכולתי להעניק יתרון כפול. היינו חייבים לנצח. חוסר ריכוז קטן ונופלים על זה".

הזעם אחרי החילוף: "זה חלק מהמשחק. היו 3-4 שלא התאמנתי. רק עכשיו אני חוזר לכושר, ברור שרציתי להישאר על המגרש. זו עונה ארוכה ויהיו לנו משחקים טובים יותר ופחות טובים. היינו חייבים לאסוף עוד ארבע נקודות, אבל אנחנו מכוונים גבוה".

מנגד, חיים סילבס סיכם: "אני מרוצה. המועדון הזה רוצה לנצח כל משחק אפילו שזה בטדי מול בית"ר בפורמה. בהתאם להתפתחות המשחק אני מרוצה. היה לנו קשה במחצית הראשונה. התפללתי שתגיע המחצית, חיכיתי להגיע להפסקה. נתנו את הפתרונות, החלטנו שלא נפסיד. גם אנחנו כבשנו מהר, היה משחק פתוח, שתי הקבוצות רצו לנצח. הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה וצריך לקחת אותנו בחשבון".


שחקני ק"ש בסיום, מרוצים בסך הכל (דני מרון)

הגרעין הקבוצתי: "יש פה את זה. ישבנו יחד והרגשנו את זה. יש כאן משפחה חזק. קריית שמונה קבוצה טובה".


היכולת של גוזלן:
"יש לנו הרבה שחקנים טובים. הוא חוד החנית ומן הסתם הוא תופס את תשומת הלב. גם המחליפים טובים, יש כאן מקום טוב שהולך למקום טוב. נקווה מאוד שהאצטדיון יאושר מול הפועל חיפה וזו תהיה במה נהדרת להמשיך את ההתקדמות שלנו".

כובש השער שובל גוזלן ציין: "לעשות 1:1 בטדי זו תוצאה טובה. באנו טיפה לא מרוכזים בהתחלה, אבל התאפסנו והתוצאה משקפת".


"כשנותנים לי אני מספק סחורה", גוזלן (דני מרון)

הכושר שלו: "כשאני משחק אני ממש את הפוטנציאל, עכשיו אני משחק אז אני מממש את זה. יהיה משחק מעניין נגד הפועל חיפה, זה בטוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי