"חייבים ללמוד להרוג משחקים כאלה, בפעם הבאה נשלם ביוקר"

אדגר
אדגר וגולדברג | דני מרון

אכזבה בבית"ר אחרי ה-1:1 עם ק"ש: "פיספסנו ארבע נקודות מאוד יקרות". שכטר: "אולי זה סוג של אופי". לבנדה נראה מתוסכל אבל ימשיך לעמוד על הקווים גם מול בני סכנין. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה את העונה בצורה נפלאה, עם שלושה ניצחונות רצופים ופנטזיות על כניסה למאבק האליפות. שתי תוצאות תיקו שהשיגה הקבוצה, בשני המשחקים האחרונים, ציננו מעט את ההתלהבות, והורידו את אנשי המועדון לקרקע למרות שהקבוצה מדורגת כעת, במקום הראשון בטבלה/

ב-1:1 אמש (שני) נגד עירוני קריית שמונה בטדי, פתחה בית"ר בצורה טובה מאוד את המשחק, עלתה ליתרון מוקדם והגיעה לעוד שניים-שלושה מצבי הבקעה קורצים, אותם לא ידעו השחקנים לתרגם לשערים נוספים. בפתיחת החצי השני ספגה בית"ר את השוויון ואם שחקני קרית שמונה היו מעט יותר מרוכזים, בית"ר גם היתה רושמת הפסד ראשון העונה.

"אנחנו חייבים ללמוד להרוג משחקים כאלה, כי בפעם הבאה נשלם ביוקר על ההחמצות", אמר שחקן בקבוצה, בסיום המשחק. "בשני המשחקים האחרונים, פיספסנו ארבע נקודות מאוד יקרות, דווקא בבית, מול הקהל שלנו וחבל", הוסיף השחקן.


כחילה תופס את הראש, 4 נקודות יקרות הלכו (דני מרון)

הקפטן איתי שכטר, שפתח בהרכב והוחלף במחצית השנייה למורת רוחו, ניסה להסביר את התיקו המאכזב: "יכול להיות שזה סוג של אופי, כי לקבל שער במצב נייח זה עניין של ריכוז ומחויבות. איבדנו פוקוס וזה מאכזב, אבל אנחנו קבוצה בכל תוצאה, גם בניצחונות, גם בהפסדים וגם במצב של תיקו. אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. זה לא רק הפעם זה גם הגול ברגע האחרון שקיבלנו נגד הפועל חיפה".

המאמן גיל לבנדה שנראה מאוכזב ביותר בסיום המשחק, צפוי נכון להיום, לעמוד על הקווים, גם במשחק החוץ נגד בני סכנין במחזור הקרוב. נכון לעכשיו אין חדש בנוגע לאיוש עמדת המאמן, אולם ייתכן ששתי תוצאות התיקו הרצופות, יגרמו לראשי המועדון להאיץ את המאמצים לצירוף מאמן נוסף לצוות המקצועי.


לבנדה, ממתין לאוחנה (דני מרון)

נציג הבעלים אלי אוחנה, שוהה בחופשה פרטית בלונדון ולא נכח במשחק. בכל מקרה לא צפויות התפתחויות בגזרת המאמן, לפחות עד שובו ארצה ביום חמישי הקרוב. המגן-בלם אנטואן קונטה, שסיים לרצות עונש הרחקה, צפוי לשוב להרכב במשחק נגד סכנין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי