דין דוד האריך את חוזהו במ.ס. אשדוד עד 2022

דין דוד
דין דוד | צילום: ערן לוף

החלוץ בן ה-21, שממעט לשחק העונה וכבש אשתקד ארבעה שערי ליגה, קשר את עתידו עם הקבוצה בחוזה עד 2022. עדיין אין החלטה לגבי עתידו של עטר

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד נועלת את הטבלה אחרי פתיחת עונה רעה, אך היום (שלישי) היא הודיעה על הארכת חוזהו של דין דוד בשנתיים שנים נוספות מעבר לשלוש בחוזהו וכמו כן, שידרוג שכרו לאחר שסיים את שירותו הצבאי. החלוץ בן ה-21, שגדל בקבוצה, יישאר בה עד עד 2022. דוד ממעט לשחק העונה תחת ראובן עטר, והוא רשם רק 82 דקות בכל חמשת המחזורים, בהם לא הצליח למצוא את הרשת למרות ארבע איומים למסגרת היריבות.



דוד הוא חלק מפס הייצור המרשים של אשדוד, שמכרה בשנים האחרונות את מיכאל אוחנה, ניב זריהן וחאתם עבד אלחמיד להפועל באר שבע. מלבדם, אור אינברום נמכר לגנט הקיץ ולקראת סיום מועד ההעברות הושאל למאריבור, שם הוא משתף פעולה עם מרואן קבהא. הקבוצה של עטר צברה רק נקודה בודדת, הבקיעה שני שערי זכות וספגה 11 שערי חובה בחמישה מחזורים.


במחזור הבא היא תתארח אצל מכבי חיפה בתקווה לברוח מהתחתית הבוערת, אולי ההחתמה של דוד תוכל לסייע לה בחלק הקדמי. בנושא אחר, הקבוצה תשוב לאימונים לאחר ה-3:0 למכבי נתניה כאשר אין עדיין החלטה בנוגע לעתידו של עטר. המאמן עצמו צפוי לקיים שיחה ראשונה עם שחקניו מאז התבוסה.


נשאר באשדוד. דין דוד (ערן לוף) 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי