באשקלון זועמים על ההתאחדות: רודי חדד זומן לביה"ד

רודי חדד
רודי חדד | צילום: ערן לוף

הקשר שהורחק מול עכו ופספס כבר את המפגש עם רעננה, עלול להחמיץ גם את ההתמודדות עם מכבי ת"א בראשון. בהתאחדות הגיבו: "מדובר בטעות. בגלל ההרחקה האוטומטית לא קרה דבר"

(גודל טקסט)

בעוד הפועל אשקלון מתכוננת למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב (21:00), בקבוצה נדהמו לגלות היום (שלישי) הקשר רודי חדד זומן לבית הדין של ההתאחדות זכר להרחקה במחזור הקודם מול הפועל עכו (1:2 לאשקלון). חדד יש לציין פספס כבר את המשחק מול הפועל רעננה, בו ניצחה אשקלון 0:3. בהתאחדות הגיבו: "מדובר  בטעות. בגלל ההרחקה האוטומטית לא קרה דבר".

באשקלון לא רק זועמים על הזימון המאוחר יחסית, אלא גם על כך שבדו"ח השיפוט נטען שחדד "נתן אגרוף" לשחקן עכו, הגדרה שחמורה בהרבה לטענת אנשי הקבוצה ממה שקרה בפועל. הדיון בנושא נקבע למחר במשרדי ההתאחדות. במישור המקצועי, רמזי ספורי, שספג מכה חזקה בידו במשחק מול רעננה, חזר אומנם לאימונים, אך לא התאמן באופן מלא והוא עדיין בספק למפגש מול סגנית האלופה. ברניסלב יובאנוביץ', שהחמיץ את המשחק מול החבורה של גיא לוי בשל פציעה בשריר הירך האחורי, אמור להיות כשיר.

בנוגע למכירת הכרטיסים, אוהדי מכבי ת"א קנו כ-1,000 כרטיסים מבין ה-2,000 שהוצעו להם. בנוגע לקהל המקומי, אין אומנם "התנפלות" על הכרטיסים, אך בקבוצה מסבירים זאת כי אוהדי הקבוצה נוטים לחכות "לדקה ה-90" ובטוחים כי האצטדיון יהיה מלא ב-6,500 אוהדים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי