גם פיטים אזמי תוקף את מכבי חיפה: עברתי גיהנום

איולפסון, אזמי, ואליינטה ו-ואצק
איולפסון, אזמי, ואליינטה ו-ואצק | צילום: אינסטגרם

אחרי קמיל ואצק בשבוע שעבר, מצעד הזרים שיצאו נגד המועדון מהכרמל נמשך כשהנורבגי התראיין במולדתו: "הודיעו לי בהודעת טקסט שאני לא בתכניות"

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר זה היה קמיל ואצק שתקף את מכבי חיפה, והיום (שלישי) מתפרסם בנורבגיה ראיון של אקס אחר של הירוקים, ששיחק בכרמל בעונה שעברה. פיטים אזמי, שהגיע בינואר לסמי עופר ולא כבש שער בשמונה הופעות בליגה (שלוש בהרכב), עבר הקיץ לוולרנגה במולדותו ובינתיים הוא רשם 25 דקות בשתי הופעות בליגה.

בראיון במולדתו, החלוץ בן ה-25 ניסה להסביר את הכושר הירוד בו הוא מצוי על ידי הטלת האשמה על המתרחש במכבי חיפה. "אחרי שרנה מולנסטיין פוטר ותור כריסטיאן קרלסן עזב (המנג'ר) הגיהינום החל", הסביר החלוץ את מצב העניינים בחיפה. כזכור, המאמן ההולנדי פוטר באמצע פברואר והנורבגי לא עזב רשמית, אך זזה הצדה עם הגעתו של גיא לוזון.

בראיון טוען אזמי כשבחודש יוני האחרון, קיבל הודעת טקסט מהמועדון על כך שהוא לא בתוכניות. "בהודעה היה כתוב: 'שלום, בעונה הבאה אתה לא נמצא בתכניות של המאמן. אתה לא חייב להגיע למבדקים הרפואיים בסוף החודש'", תיאר השחקן את השתלשלות העניינים, "לא הבנתי כלום. זה היה יוצא דופן".  עוד מספר אזמי על התקופה בה התאמן עם יתר הזרים "המנודים" בנפרד בקבוצה שכללה את הולמאר איולפסון, קמיל ואצק ומארק ואליינטה.

"עבורי, שהייתי לבד במדינה, זה לא היה קל. יחד עם זאת, כל מה שקרה גם לי להרגיש חזר יותר ולמדתי מזה הרבה", אמר אזמי שניסה לגלות אופטימיות. החלוץ תולה גם את הכושר הגופני הירוד שלו בתקופה בה שהה בארץ. "הייתה לי תקופה בתחילת הדרך בנורבגיה שהגוף שלי היה גמור. עכשיו אני עובד כדי לשקם אותו. בהתחלה כשחזרתי הייתי גמור אחרי חצי שעה על הדשא, כאילו עשיתי אימוני אינטרוולים במשך חמש שעות. עכשיו המצב השתפר".

פיטים אזמי (באדיבות הפועל אסי גלבוע)
אזמי. מאשים את מכבי חיפה גם בכושר הירוד שלו (באדיבות הפועל אסי גלבוע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי