שלומי אזולאי ייבדק בחו"ל, עלול להיעדר כארבעה חודשים

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

קשר מכבי חיפה ימריא לחו"ל לצורך בדיקה מקיפה, רק לאחר מכן תתקבל החלטה אם יש צורך בניתוח וייקבע זמן ההחלמה. ורמוט וקהת יחזרו לסגל מול מ.ס אשדוד, בקבוצה הכחישו שקיימת אכזבה מקוסטדינוב

(גודל טקסט)

אחרי משא ומתן ממושך, הציגה היום מכבי חיפה את מאור בוזגלוכשחקנה החדש במסיבת עיתונאים חגיגית. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר חתם לשלוש שנים וחוזר לקדנציה שנייה במדים הירוקים.

הקבוצה תחזור לאימונים לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד ביום ראשון. בקבוצה מבינים כי לא רק הניצחון יהיה משמעותי במשחק הזה אלא גם היכולת והתצוגה אל מול הקהל הביתי.

בניגוד לאימון ביום שני בו צפה מהצד כהרגלו, גיא לוזון צפוי לערוך שיחה עם השחקנים ולהתייחס ליכולת במשחק מול מכבי תל אביב. הקשר רועי קהת יחזור לאימונים לאחר שנעדר מהמשחק ביום ראשון. גם הקשר גילי ורמוט שהודח מהסגל צפוי לחזור ולא מן הנמנע כי אף יפתח במשחק מול הדרומיים.

מי שלא יהיה חלק מהסגל הוא שלומי אזולאי. הקשר, שנפצע במשחק מול מכבי ת"א, עבר אתמול בדיקת אולטרסאונד ולאחריה קיבל אישור כי קרע את הגיד. במועדון החליטו שאזולאי ימריא לחו"ל וייבדק אצל רופא מומחה, כאשר רק לאחר מכן תתקבל החלטה אם עליו לעבור ניתוח – דבר שכמובן ישפיע על משך היעדרותו. אתמול בשעות הערב עבר השחקן גם בדיקת MRI כדי לגלות את גודל הקרע ונראה כי אם ינותח בסופו של דבר ייעדר בין שלושה לארבעה חודשים.

"אנחנו מקווים שאזולאי עוד יעזור לנו העונה", אמרו במועדון והוסיפו: "מדהים שבתוך זמן קצר הוא הפך לשחקן משמעותי גם על כר הדשא וגם מחוצה לו". פרט לאזולאי גם עומרי בן הרוש המורחק ייעדר ואת מקומו ימלא ככל הנראה שי בן דוד.

שלומי אזולאי. משמעותי מאוד (אריאל שלום)
שלומי אזולאי. משמעותי מאוד (אריאל שלום)

בינתיים קיבלה הקבוצה הודעה רשמית כי החלוץ ניקיטה רוקאביצה נמנה על הסגל הסופי של נבחרת אוסטרליה ויהיה חלק מ-23 שחקנים שייצאו לצמד המשחקים מול סוריה. המשחק הראשון ייערך במלזיה ב-5.10 וחמישה ימים מאוחר יותר ייערך הגומלין בסידני. עד עתה לרוקאביצה יש 13 הופעות בנבחרת ושער אחד. גם מגן נבחרת קמרון ארנסט מבוקה וקשר נבחרת בולגריה גיאורגי קוסטדינוב ייצאו לאחר המשחק מול אשדוד למשחקי נבחרותיהם. במועדון הכחישו כי קיימת אכזבה מהקשר הבולגרי. "קוסטדינוב שחקן מצוין שצריך להתאקלם. הוא עוד יוכיח את עצמו העונה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי