ב"ש תדרוש מההתאחדות דו"ח מפורט על החומרים שניתנו לצדק

שיר צדק
שיר צדק | מאיר אבן חיים

בקבוצה יערכו בירור כדי לחשוף את האחראים לניפוק התוסף האסור לשחקן. מקורב למועדון: "שיר נשמע שבור". ברקת המריאה לצ'כיה כדי לערוך שיחות מוטיבציה לפני המשחק בפלזן (חמישי, 20:00, ספורט4)

(גודל טקסט)

בצל פרשת החומרים האסורים שבהם השתמש, על פי החשד, שיר צדק, תשלים הערב (רביעי) הפועל באר שבע את הכנותיה לקראת משחקה מול ויקטוריה פלזן במסגרת הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט4).

שחקני הקבוצה הוכו בתדהמה בעקבות חשיפת הפרשה, שמטילה עננה על חברם ועל כל מי שמעורב בבחירת תוספי המזון ובחלוקתו לשחקן האהוב. השחקנים טרודים בשאלה מהו סוג תוסף המזון שניתן להם במסגרת המועדון בתקופה האחרונה, ובקבוצה מקווים שהנושא לא יגלוש למחול שדים. בניסיון להרים את המורל השפוף בקבוצה המריאה הבוקר נשיאת המועדון אלונה ברקת לצ'כיה, והיא צפויה לנהל ביממה הקרובה שיחות מוטיבציה עם השחקנים ואנשי הצוות המקצועי. המסר שאיתו יעלו השחקנים לכר הדשא בפלזן יהיה "נלחמים בשביל צדק". ברשתות החברתיות יש הבעת תמיכה גורפת בשחקן, כשאחד האוהדים כתב: "כולנו איתך צדק עד שהצדק ייצא לאור".

עם החזרה לישראל ייעשה בירור יסודי כדי לחשוף את זהות הגורמים האחראים לניפוק התוסף האסור. במסגרת הליך הבדיקה תוגש בקשה להתאחדות לכדורגל להעביר דו"ח המפרט את החומרים שניתנו לצדק במהלך שהייתו במסגרת הנבחרת בחודשים האחרונים. עד אז "אימת המבחנה השנייה" תהלך אימים על הקבוצה.

צדק עצמו מתקשה לעכל את המכה שניחתה עליו. בשעות שלאחר מסיבת העיתונאים אמש קיבל הבלם מאות הודעות תמיכה ושיחות טלפון מאוהדים וחברים שניסו לעודד אותו. "דיברתי עם שיר, הוא נשמע שבור", סיפר מקורב למועדון. עד השעות הקטנות של הלילה השתדל צדק לענות לכל ההודעות שנשלחו אליו, וכאשר יתפזר הערפל יידרש לבחון את הדרכים לגונן על עצמו, לרבות קבלת ייעוץ משפטי ושכירת עורך דין שילווה אותו בימי הסגריר שנכונו לו.

שיר צדק. מי אשם? (מאיר אבן חיים)
שיר צדק. מי אשם? (מאיר אבן חיים)

בשעה שלואי טאהא וחאתם עבד אלחמיד יגבשו את קו ההגנה בפלזן, יתקיים בטרנר אירוע הסליחות ההמוני בהשתתפות אלפי מתפללים. מאז הגעתו לבירת הנגב הקפיד צדק להשתתף באירוע, וייתכן שגם הפעם לא ייפקד מקומו מהקהל הקדוש. תפילות רק יכולות לעזור.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי