יובל נעים: "תמיד מאמינים שאפשר להפתיע, האמונה תלויה במעשים"

יובל נעים
יובל נעים | צילום: עדי אבישי

הפועל אשקלון חולמים על הפתעה מול מכבי תל אביב בראשון: "התלויה הרבה יותר תוצאה בהם מאשר בנו, אבל אני רוצה שנצליח להמשיך את היכולת הטובה מתחילת העונה"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון תנסה ביום ראשון (21:00) הקרוב להשיג תוצאה טובה גם מול קבוצה גדולה. אחרי שני ניצחונות רצופים הקבוצה של יובל נעים להדהים באצטדיון סלה את מכבי תל אביב. הקבוצה ערכה היום מסיבת עיתונאים והמאמן התייחס להכנות למשחק: "כל המשחקים בליגת העל הם משחקים קשים, במיוחד כשמדובר במשחק נגד הגדולות. אנחנו עושים את הדברים בצורה טובה ויכולים לעשות אותם בצורה אפילו יותר טובה. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הטובה שלנו מתחילת השנה ואני מקווה שנצליח".

האפשרות להפתיע: "אנחנו תמיד מאמינים, אבל האמונה תלויה במעשים ולא בדיבורים. אני קורא לקהל להגיע למשחק ולהגיע לאיצטדיון, גם אנשים שרק שמעו על הקבוצה ולא הגיעו בשנים האחרונות, זה הזמן לקום מהכורסה ולהגיע למגרש. ברור שהתוצאה תלויה הרבה יותר במכבי ת"א מאשר בנו אבל אם נעשה את הדברים בצורה נכונה אני חושב שזה אפשרי. נחכה ונראה".

החוסרים בהרכב: "בהפועל אשקלון יש סגל שחקנים רחב, לקחנו בחשבון שיהיו תקופות של הרחקות וחיסורים. אם זה היה תלוי בי הסגל היה אפילו רחב יותר. כל השחקנים ששייכים להפועל אשקלון יתרמו את שלהם בצורה זו או אחרת. ברור שהיינו רוצים שגם יובאנוביץ' וגם רודי חדד יוכלו לשחק אבל יש לנו פתרונות. השחקנים שנכנסו במקומם עשו עבודה טובה והם ימשיכו לשחק".


מלא אמונה. נעים (ערן לוף) 

טל מכלוף הוסיף: "אני חושב שאנחנו קבוצה יותר טובה משנה שעברה. המשחק אצלנו בבית, נבוא צנועים, אותה דרך שעשינו עד עכשיו. מקווה שהקהל יגיע וידחוף אותנו, צריכים אותו מאחורינו שיתן לנו דרייב. מאמין שנעשה תוצאה טובה ונמשיך עם המומנטום החיובי. אנחנו נצמדים לעקרונות שיובל מקפיד איתנו עליהם. מכבי פייבוריטים אבל אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו שאפשר לעשות תוצאה טובה".

ההתקפה החזקה של סגנית האלופה: "זה גורם לך לבוא ברמת מוכנות אחרת. זו ההתקפה שבכושר הכי טוב בארץ. זה מביא אותך באיזה דריכות אחרת וגורם לך להכנה טובה יותר".

התקפה מאיימת. שחקני מכבי תל אביב (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי