בן בסט בספק לק"ש, כץ: לאלה וצדק הם לא לאנס ארמסטרונג

בן בסט
בן בסט | ערן לוף

הפועל חיפה מנסה להכשיר את החלוץ הלוהט שנפצע במחזור האחרון, פלקושצ'נקו בתמונת ה-11. הבעלים ל-103FM: "יש לנו יותר יהודים בסגל מקריית שמונה"

(גודל טקסט)
אחת ההפתעות הגדולות של פתיחת העונה היא הפועל חיפה שגם לאחר המחזור החמישי נותרה במקום השני וממשיכה להציג יכולת גבוהה. בקבוצה ממשיכים לדבר על המשכיות והמשחק הקרוב מסומן כמוקש – משחק חוץ מול עירוני קריית שמונה (ראשון, 20:00).


הדאגה הגדולה בקבוצה היא כמובן הפציעה של עדן בן בסט. החלוץ הלוהט נפצע במשחק הבית מול הפועל באר שבע כאשר נתקל בשוער גיא חיימוב. בן בסט נזקק כבר באותו ערב לתפרים בגבה והרגיש כאבים בכתפו. החלוץ טרם חזר לאימונים מלאים אך בחיפה מקווים כי יהיה כשיר למשחק. במועדון אמנם סבורים כי הוא ככל הנראה לא יפתח במשחק אך יהיה בסגל. במידה ובן בסט לא יהיה כשיר אז הקשר מקסים פלקושצ'נקו יפתח בקישור והמולדבי ראדו גינסארי יוסט לחוד. גם האופציה של מאמון קשוע שזומן השבוע לראשונה לנבחרת האולימפית קיימת.




המאמן ניר קלינגר התייחס לבן בסט ואמר: "הוא עדיין בספק למרות שמצבו משתפר. חייב להגיד שאני נפעם מכוח הרצון של עדן להשתתף במשחק. לצערי הפציעה לא פשוטה אבל זה יכול היה להיגמר גם גרוע יותר. כולנו תקווה שהוא יהיה כשיר אבל התשובה תהיה רק ביום ראשון".


החזרה של ק"ש הביתה: "כל קבוצה צריכה לשחק בבית שלה. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק סופר קשה נגד קבוצה שהוכיחה את עצמה מול בית"ר. אני מסתכל על הקבוצה שלי ואני מאמין שאנחנו צריכים לעשות תוצאה טובה בכל מגרש".



קלינגר, נפעם מהחלוץ שלו (ערן לוף)


הטעויות של שחקני הגנה במשחקים האחרונים: "כאשר משחקים התקפי ובשביל לנצח אז יש חשיפה בחלק ההגנתי. אני חושב ששיפרנו את משחק ההגנה מול באר שבע ואני חושב שמשחק ההגנה היה יוצא מן הכלל. אנחנו בהחלט במגמת שיפור".



ההערכות שהטבלה תתיישר עם הזמן: "לא מפריע לי שאומרים את זה. זה דווקא אתגר בעיניי ואני חושב שיש לנו קבוצה טובה שיכולה להתמודד בצמרת הגבוהה וחשוב שנמשיך להיות קבוצה איכותית עבור הקהל שלנו שחוזר למגרשים וגם עבור הבעלים".


יום הכיפורים: "כולנו מכבדים את הצום ואין לזה שום קשר. כל הליגה תשחק יום לאחר מכן, יש לנו צוות מקצועי ותזונאי נהדרים ויש תוכנית מסודרת לעניין הזה".



בן בסט, יהיה כשיר? (דני מרון)


הבעלים יואב כץ התראיין ב-103FM על פתיחת העונה הטובה, החומרים האסורים של מהראן לאלה ושיר צדק והמשחק הקרוב מול עירוני קריית שמונה.


על לאלה וצדק: "אני חושב שגם מהראן, וגם צדק, שאני לא מכיר אותו אומנם, אך עושה רושם של בחור מצוין ודובר אמת, הם לא לאנס ארמסטרונג שניסה לרמות ולבלבל. הם לקחו מוצר ולא ידעו שהוא אסור. מתוך חוסר ידיעה וחוסר כוונה לא צריך להעניש את השחקנים בחומרה".


יואב כץ.
יואב כץ. "לאלה וצדק הם לא לאנס אמסטרונג" (ערן לוף)


המשחק יממה אחרי יום הכיפורים: "יש לנו יותר יהודים בסגל. הגוף מקבל שוק אחרי הצום, מי שחושב שאפשר להתגבר על זה ב-24 שעות אז הוא טועה. אצלנו רובם ככולם של השחקנים צמים. אני רציני שאני אומר שלקריית שמונה יש יתרון ברור. צריך לדאוג לגוף של ספורטאי, וזה שוק עבורו הצום. נתמודד עם היתרון של היריבה, יש דרכים. אנחנו רוצים לנצח, למרות החסרון, ולעלות למקום הראשון".



המיקום: "היינו במקום הראשון כבר אחרי חמישה מחזורים, אבל לא אחרי שישה. אני לא אסתפק בלשמור על השיא הזה. היעד של הקבוצה הוא להגיע הכי גבוה שאפשר. אי אפשר להוציא ממני הצהרה שניאבק על האליפות". חיזוק בינואר? שלושה חודשים בכדורגל זה נצח".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי