"דווקא במשחק בלי לחץ אולי נוציא משהו, ראינו מה קרה בעונה שעברה"

שחקני אשדוד חוגגים יתרון
שחקני אשדוד חוגגים יתרון | עדי אבישי

באשדוד לא מרימים ידיים לפני מכבי חיפה (ראשון, 20:00, ספורט4). ג'ראפי התבקש להפסיק להתאמן לעת עתה: "יש אמונה מלאה בקרישטול". ברוצ'יץ' ישוב ל-11

(גודל טקסט)

מאמן מ.ס. אשדוד ראובן עטריאלץ להמתין עוד מספר שבועות עד לשובו להרכב של השוער יואב ג'ראפי שלא פתח את העונה בשל שבר בידו. בימים האחרונים הייתה אופטימיות בנושא החלמתו של השוער הצעיר שאף חזר לאימונים והשבוע ערך שני אימונים מלאים שאחריהם התבקש על הצוות הרפואי להפסיק באימונים על מנת לשוב לכשירות.

"זאת לא פציעה קלה וצריך לקבל החלטה נכונה בלי לחץ כי השוער ירדן קרישטול זוכה למלוא האמונה", אמרו במועדון. ג'ראפי שנפצע במהלך מחנה האימונים סומן גם על ידי אלישע לוי עם אופציה לקבל זימון לנבחרת ישראל.

לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה (ראשון, 20:00, ספורט4) מתכנן עטר לפחות שלושה שינויים בהרכב הפותח ויתאים אותם להרכב ההתקפי של המאמן גיא לוזון. המגן קרלו ברוצ'יץ' שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים והוחלף על ידי אביב סולומון מתוכנן לשוב להרכב הראשון.

"יכול להיות שדווקא במשחק חוץ כל כך מאתגר נשוב לעצמנו, ראינו מה קרה שם בעונה שעברה", אמר שחקן שנזכר ב-0:1 של אור אינברום. עד לאחר המשחק אין בכוונת המועדון לעסוק כלל בנושא עתידו של המאמן ראובן עטר בקבוצה.


עטר, צועד בביטחון בינתיים (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי