בבית"ר הופתעו ממינויו של בן זקן, שהעביר אימון בכורה

בן זקן. התאוששתי
בן זקן. התאוששתי | צילום: עדי אבישי

גורמים במועדון מירושלים הודו שצירופו של המאמן נעשה במפתיע על ידי נציג הבעלים אלי אוחנה, שסיכם עמו במהרה לאחר התפטרותו מעפולה. לבנדה ישמש מעתה כעוזרו

(גודל טקסט)
 בני בן זקן הגיע, שסיכם אתמול (חמישי) כמאמן בית"ר ירושלים, הגיע למתחם בית וגן והעביר את האימון הראשון שלו כמאמן הקבוצה. עם הגעתו למתחם הוא נפגש עם גיל לבנדה, מי שהיה המאמן עד כה, השניים שוחחו ולמעשה העבירו את האימון בצוותא.


לבנדה, מי ששימש כמאמן הקבוצה בשבועות האחרונים, מאז פיטוריו של שרון מימר, יישאר בצוות המקצועי ומעתה יהיה עוזרו של בן זקן, שהופך להיות האדם הרביעי העונה שזוכה להיות בעל הסמכות המקצועית העליונה  – אחרי מימר, אלי כהן (ששימש כיועץ מקצועי) ולבנדה.




עוד לפני תחילת האימון, שוחח בן זקן עם נציג הבעלים אלי אוחנה ועם פתיחת האימון ערך אסיפה קבוצתית, פירט בפני השחקנים על דרך עבודתו ורצונותיו וכמובן החל בהכנת הקבוצה למשחק החוץ ביום שני מול בני סכנין.


בשעה זו עורך בני בן זקן את אימון הבכורה שלו בבית"ר. אנו תומכים בבני ומאחלים לו את כל ההצלחה שבעולם!#יאללהביתרpic.twitter.com/ZsWIKNv9pJ

— Beitar Jerusalem FC (@fcbeitar) 29 בספטמבר 2017


החתמתו של בן זקן הפתיעה אנשים רבים במועדון, מאחר ששמו כלל לא הוזכר כמועמד לקבוצה לפני צירופו. מי שעומד מאחורי החתמתו הוא נציג הבעלים אלי אוחנה, שעקב תקופה לא קצרה אחרי בן זקן והתרשם מדרך עבודתו, גם לאחר שקיבל המלצות מגורמים שונים שכבר עבדו עם המאמן הצעיר. אוחנה שהה השבוע בחופשה פרטית בלונדון, במהלכה התקבלה ההחלטה שבן זקן אכן מתאים לתפקיד המאמן בבית"ר. אמש (חמישי), מיד לאחר התפטרותו של בן זקן מעפולה נעשתה אליו פנייה רשמית, ובתום שיחה לא ארוכה, נסגרו פרטי החוזה והוא סיכם כמאמן בית"ר ירושלים.



אוחנה. נציג הבעלים צירף את המאמן בשקט ובמפתיע (דני מרון)


כפי שפרסמנו כבר אתמול
, בן זקן התפטר מעפולה מכיוון שידע שבאפשרותו לקבל את בית"ר ירושלים וטען בפני ראשי המועדון מהלאומית כי "מדובר בהזדמנות שלא תחזור לעולם". בצפון טענו כי הם עשויים לפעול נגד המאמן ונגד קבוצתו החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי