שרון מימר: "לשמחתי אנחנו לא משחקים ביום ראשון, זו טעות"

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

מאמן מכבי פתח תקווה התייחס במסע"ת לקראת נתניה למשחקי המחזור שייערכו יממה לאחר יום כיפור: "זה לא הוגן". וגם: מצב הסגל ("עוד לא ראיתי את כולם") והמטרות ("אני המבקר הכי גדול של עצמי")

(גודל טקסט)
 מכבי פתח תקווה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום שני מול מכבי נתניה (שני, 20:00 בספורטHD1) והבוקר (שישי) ערך המאמן שרון מימר מסיבת עיתונאים והודה כי לשמחתו הקבוצה נמנעה מלשחק כבר ביום ראשון, למחרת יום הכיפורים.


"לשמחתי אנחנו משחקים ביום שני, זה לא הוגן לשחק ביום ראשון", הבהיר המאמן בהתייחס לשאר הליגה, "אנחנו כל היום עובדים כדי לשמור על השחקנים שלנו בריאים ולהכין אותם כמו שצריך. אני מקווה בשביל הקבוצות שמשחקות בראשון שזה לא יגרום להן לפציעות כי ההכנה היא לא נכונה. ההתאחדות החליטה ונצטרך להתיישר איתה".




לקראת המשחק מול מכבי נתניה: "המשחק הראשון היה חשוב להשגת הנקודות, גם בדרך לא יפה, וזו לא הדרך שאני רוצה לראות. אני מצפה מהקבוצה לשחק הרבה יותר נעים ואיכותי, אבל היה הרבה לחץ ורצינו להוריד אותו. זה לא אומר שנבוא שאננים. יש לנו משחק נגד קבוצה במומנטום הטוב בליגה ואם נוריד את הרגל מהגז אז לא יהיה לנו מה למכור. נצטרך לעבוד קשה בקטע ההגנתי כדי לעצור אותם. שמנו לנו דגש לא לספוג במשחק שעבר ולא ספגנו. אם נמשיך לעבוד כמו מול סכנין, אני מאמין שאפשר לעצור את נתניה".


על חשיבות המשחק: "אני חושב שהליגה עוד רק בחיתולים ואי אפשר לסמן קבוצות. המטרה שלנו לצבור כמה שיותר נקודות כדי להיות בכיוון של הפלייאוף העליון. כרגע אנחנו מסמנים כל משחק לגופו כדי להתקדם בטבלה ובהמשך נראה מה מתפתח".

מימר על הספסל מול סכנין. מצפה לשיפור ביכולת (עדי אבישי)


שינויים אפשריים בסגל: "יש פה שחקנים שעדיין לא ראיתי ואני רוצה לראות. כולם יקבלו את ההזדמנויות שלהם ואחר כך נעשה את השיקולים, ינואר עוד רחוק. אני מקבל עד גבול מסוים אכזבה של שחקן שלא משחק – מדובר במקצוענים שעובדים ובסופו של דבר זה יעזור להם לקבל את הקרדיט, בקבוצה מקצוענית יש גבולות וכל עוד הם ישמרו על הגבולות זה בסדר".


הציפיות: "קודם כל אני מצפה מעצמי, אני המבקר הכי גדול של עצמי. לא ארצה לראות עוד משחקים כמו מול סכנין ונצטרך לעבוד קשה כדי שזה יקרה. אני ספורטאי, הרבה שנים אני במקצוע ותמיד רוצה להצליח. יש לחץ טבעי, כי מי שמתעסק בכדורגל צריך לרצות להיות הכי טוב שאפשר. אני חושב שאנחנו יותר משוחררים השבוע ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במשחק. אין לי בעיה שהלחץ יהיה עליי, זה התפקיד שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי