ורמוט, קהת וגרשון יפתחו מול אשדוד, לביא מחוץ לסגל

גילי ורמוט
גילי ורמוט | צילום: אריאל שלום

גיא לוזון יפתח עם שני הקשרים שכלל לא היו בסגל במשחק האחרון מול מכבי ת"א, הבלם שנרכש מגנט יערוך הופעת בכורה במכבי חיפה (20:00, ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

לאחר התיקו 0:0 המאכזב מול מכבי תל אביב בתחילת השבוע שגרר ביקורות קשות, במכבי חיפה מבינים שהמשחק הערב (20:00, שידור ישיר בספורט4) מול מ.ס. אשדוד הופך למשמעותי לא רק מבחינת התוצאה, אלא גם מבחינת היכולת של השחקנים.

למרות שגיא לוזון עצמו הודה שהמשחק האחרון מול מכבי ת"א (0:0) היה רע מכל הבחינות, הוא לא ערך אסיפה, אך באימון בשישי בחר להעיר גם על הנעת הכדור וגם על חוסר היצירתיות בדקות רבות במשחק. הבוקר, לאחר שהקבוצה ערכה אימון המסכם, החליטו בצוות המקצועי כי הקשר נטע לביא שנכנס כמחליף במשחק האחרון במקומו של שלומי אזולאי והחלוץ מוחמד עוואד יישארו מחוץ לסגל.


עוואד כבר שבוע שלישי ברציפות נמצא מחוץ לסגל וכמעט בוודאות יבקש לעזוב בחודש ינואר. על פי האימון הבוקר נראה כי הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב יפתח על הספסל ובקישור יעלו רועי קהת וגילי ורמוט – שניים שהיו מחוץ לסגל מול הצהובים. רמי גרשון צפוי לערוך בכורה בליגת העל על חשבונו של דקל קינן. אם קינן יפתח על הספסל, אלברמן ישמש כקפטן הקבוצה. נראה שגם החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס יחזור להרכב על חשבונו של עומר דמארי ורז מאיר יחליף בצד שמאל של ההגנה את עומרי בן הרוש המורחק.


גרשון. צפוי לערוך בכורה (אריאל שלום)

בכל הנוגע לשלומי אזולאי שהושבת לאחר שנפגע בנתניה בשבוע שעבר, הקשר צפוי לצאת בשבועות הקרובים לארה"ב ושם לעבור את הניתוח בגיד, שאחריו הוא צפוי להיעדר כארבעה חודשים.


הרכבים משוערים
מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון (דקל קינן), רז מאיר, גל אלברמן, רועי קהת, גילי ורמוט, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, סטפנוס אתנסיאדיס.

מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, אביב סולומון, קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גאנב, ניר ברדע, טום בן זקן, יובל יעקובוביץ' (דן ביטון), תום מונד, גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי