בן זקן הוצג כמאמן בית"ר: "מרגיש בשל, אני נושא באחריות"

בני בן זקן
בני בן זקן | אתר רשמי

בבירה מנסים להעביר את חוזהו של המאמן בבקרה כדי שיוכל לשבת על הספסל מול סכנין, לבנדה יעמוד על הקווים (שני, 21:00): "קליימן? נדע להשתמש בכולם". שכטר: "ייראה לא טוב אם לא אהיה עצוב כשאני מוחלף"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תנסה הבוקר (ראשון) להעביר את חוזהו של בני בן זקן בבקרה התקציבית. אם חוזהו של המאמן יעבור הוא צפוי לשבת כבר על הספסל במשחק החוץ נגד בני סכנין (שני, 21:00), אבל ללא כל קשר הוא הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית כמאמן הקבוצה החדש, בה גם התייחסו למשחק הליגה הקרוב.

על אף שבן זקן אמור להיות המאמן הבכיר, את המשחק הקרוב ינהל ככל הנראה גיל לבנדה, שצפוי לשמש כעוזרו של בן זקן מעתה והלאה, אך בצל העובדה שהוא מכיר היטב את הקבוצה והשחקנים, ולנוכח העובדה שבן זקן מונה רק ביום חמישי בערב, מי שהיה המאמן בשבועות האחרונים ינהל את המשחק הקרוב בעצמו.

בפתח מסיבת העיתונאים אמר בני בן זקן: "בכל מקום עבודה אתה נדרש לפעמים לקבל החלטות לבד ולפעמים לשתף פעולה. אני מוכן לשני התרחישים, כך שאני לא רואה שום בעיה", התייחס למעורבותו הרבה לכאורה של אלי טביב, "מה שהיה עם איזי היה ונגמר ואני אוהב אותו. במשך כל חיי הסתדרתי עם כל הממונים שלי וכך יהיה גם פה".

בני בן זקן. הוא יהיה על הספסל, לבנדה ינהל (עדי אבישי)
 בני בן זקן. הוא צפוי להיות על הספסל, לבנדה ינהל (עדי אבישי)

העובדה שהוא מאמן צעיר וכבר קיבל את בית"ר: "נושא הגיל והניסיון הוא פחות העניין, אלא המנטליות. אני מרגיש בשל לעבוד בבית"ר ירושלים. יש כאן צוות מקצועי ואנשים שכל כולם עבור בית"ר ולכולנו מטרה אחת. כרגע המטרה האחת והיחידה היא לנצח את סכנין".


מעמדו של בוריס קליימן
: "הגעתי ביום שישי לאימון הראשון והיום היה אימון נוסף. בוריס הוא שוער מצוין ועם ניסיון, נדע להשתמש בכולם לאורך העונה ואני לא רואה שום בעיה בנושא הזה".


הציפיות
: "מבחינת כדורגל העבודה היא דומה, אבל במועדונים גדולים יש רעשים חיצוניים ודברים להתייחס אליהם. נעבוד טוב וגם אני בפן האישי אעבוד על כך כדי שנצלח את זה".


המשחק מול סכנין
: "תמיד קשה לשחק מולם וגם לבית"ר יש את התחושות הנלוות, אבל אנחנו בשלב צעיר של העונה ולכל משחק יש את אותה חשיבות. כך אנחנו מתייחסים לכך. מתרכזים בלנצח".

שיתוף הפעולה עם לבנדה: "היה לנו מספיק זמן לדבר מאז המינוי. מדובר באחלה בחור ויש כאן צוות מקסים. מבחינתי כולנו מאמנים ואני נושא באחריות".


לבנדה. "מדובר באחלה בחור, יש כאן צוות מקסים" (דני מרון)


עזיבת הפועל עפולה
: "שבוע לפני השיחה מבית"ר עדכנתי את יו"ר המועדון שאם תגיע הצעה אז אני אלך והוא נתן לי את האישור. אני מאחל להם בהצלחה".

איתי שכטר ישב לצד המאמן ונשאל על כך שכבר מאמן רביעי הגיע לבית וגן העונה: "מי שנמצא בבית"ר ובכלל בכדורגל הישראלי יודע שיש סיטואציות כאלה. אנחנו, השחקנים, צריכים לבוא לכר הדשא ולעשות את המקסימום. מדובר בחלק מהמשחק ואנחנו צריכים לעשות הכי טוב על המגרש כדי לשמח את הקהל והמועדון. צריכים לשים את הרעשים בצד, בבית"ר כל דבר קטן יוצר רעש גדול ואנחנו צריכים להתייחס למה שקורה על המגרש".


הבעות הפנים כשהוא מוחלף
: "להיות במועדון גדול כמו בבית"ר ועוד יותר בתור קפטן, עלייך לדעת ברגעים פחות נעימים ויפים שהאש תבוא לכיוונך. אני אתמודד עם כך בגבורה, זה חלק מהכדורגל. אני מעדיף שיבקרו אותי מאשר שלא יתייחסו אליי. אין שחקן שהכל הולך לו בקלות. אני יוכל לומר בפה מלא שלא התעצבנתי על החילוף האחרון. ברור שרציתי לשחק, אם לא אהיה עצוב כשאני מוחלף זה ייראה לא טוב. צריכים לזכור שאנחנו במקום הראשון ויש פה סגל פנטסטי ואנרגיות מדהימות".


המשחקים האחרונים:
"זה נכון שבשני המשחקים האחרונים היו תוצאות פחות טובות, אבל אנחנו מובילים את הליגה. בבית"ר ירושלים בכל משחק ואימון אתה נמצא תחת זכוכית מגדלת, תמיד יש ציפיות. בבית, בחוץ, באירופה – הקהל תמיד רוצה שננצח ואנחנו מחויבים למועדון גדול".


שכטר. "ייראה לא טוב אם לא אהיה עצוב כשאני מוחלף" (דני מרון)

באסיפה קצרה שנערכה לפני אימון הבוקר בשישי, נציג הבעלים אלי אוחנה הציג את המאמן החדש בפני השחקנים ואמר להם כי מעתה: "בן זקן יהיה המאמן, והוא יעבוד ביחד בצוות עם לבנדה שישמש כעוזרו". בן זקן עצמו לא הרבה במילים, אמר שניים שלושה משפטים לשחקנים, בין השאר "אני לא איש של דיבורים, אני איש של מעשים. מעכשיו כולם מרוכזים יחד בהצלחה של בית"ר".

בצד המקצועי צפוי אנטואן קונטה לחזור להרכב, אך רק מחר יחליטו לבנדה ובן זקן האם יתופקד בעמדת הבלם או יחליף את אריק סאבו בעמדת המגן הימני, כאשר בשאר ההרכב לא צפוי שינוי מה-11 שפתחו במחזור האחרון מול עירוני קריית שמונה. סתיו שושן צפוי לפתוח במקומו של בוריס קליימן בשער.


הרכב משוער:
 סתיו שושן, אריק סאבו (מיקי סירושטיין), טל כחילה, אנטואן קונטה, שון גולדברג, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, ז'אורז'יניו, חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי