מקלארן יישב על הספסל באשקלון: "הוא מאוד אהוב על השחקנים"

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | אריאל שלום

מאמן נבחרת אנגליה בעבר צפוי להדריך את מכבי תל אביב הערב באשקלון, בהיעדרו של קרויף המורחק (21:00 בספורטHD1). גורם בקבוצה: "הוא כמו אב שמעביר את הידע, ג'ורדי לומד ממנו המון"

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב קיימה הבוקר (ראשון) אימון טקטי במתחם קריית שלום ולאחריו יצאה הקבוצה לבית מלון באשקלון, שם תקיים הקבוצה את ההכנות עד למשחק הערב נגד הפועל אשקלון (21:00, ישיר בספורטHD1).

המאמן ג'ורדי קרויף, המורחק בשל התקרית במשחק נגד מכבי חיפה, יהיה הערב ביציע ואת מקומו על הספסל יתפוס עוזרו סטיב מקלארן לצדו של העוזר הנוסף דני פויאטוס. סטיב מקלארן זוכה לשבחים רבים במועדון מאז נחת בקריית שלום ועל החיבור שלו עם ג'ורדי קרויף והשחקנים.

גורם במכבי תל אביב סיפר על כך: "מקלארן הוא האיש הנכון ביותר להגיע למכבי תל אביב ואין ספק שג'ורדי קרויף בעמדת המאמן לומד ממנו המון והדברים נראים באימונים ובמשחקים. מקלארן הוא כמו אבא של השחקנים והאיש שאימן את נבחרת אנגליה אהוב עליהם מאוד. כל ההתנהלות שלו היא ברוגע ומקצוענות והנושא המקצועי נקלט אצל השחקנים כמו שאב מעביר את הידע שלו לבנו".


קרויף ומקלארן באימון. מעביר את הידע והניסיון למאמן ולשחקנים (מכבי תל אביב)

במכבי תל אביב יודעים כי מצפה להם הערב משחק לא קל נגד הקבוצה הלוחמת והמתלהבת של המאמן יובל נעים. שחקן בקבוצה הבהיר: "בעונה שעברה הם היו בתחתית עשו לנו קשיים גדולים בנתניה (0:0) וגם כשניצחנו באשקלון הם כמעט חזרו לאחר שהובלנו 0:2".

מסתמן כי מלבד החלפתו של טל בן חיים המורחק ע"י איתן טיבי במרכז ההגנה, גם הקשר הספרדי חוסה רודריגס ישוב להרכב הפותח. רודריגס מורשה לשחק רק בליגת העל ומנוע מלהשתתף במשחקי שלב הבתים האירופי בשל רישום מאוחר ונראה כי הוא יחליף ב-11 את סוון טינו סושיץ'. רק לקראת האספה המקצועית במלון באשקלון והיציאה למגרש יחליטו בצוות המקצועי אם עומר אצילי יפתח על חשבון אחד מבין אלירן עטר או ניק בלקמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי