אבו סלאח נטש את האימון המסכם ויעבור מבחן כשירות

אבו סלאח
אבו סלאח | ערן לוף

בבני סכנין חוששים לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים (שני, 21:00): "הפסד יכול ליצור כדור שלג". הבלם שוב התקשה להשלים אימון ונמצא בספק גדול

(גודל טקסט)

לחץ גדול בבני סכנין לקראת המשחק מחר מול בית"ר ירושלים (שני, 21:00). אמנם המשחק ייערך בעכו ובהתאם לנהלי המנהלת ללא אוהדי הקבוצה היריבה, אך עדיין ישנו חשש מצד אנשי האבטחה כי חלק מאוהדי בית"ר יגיעו לאצטדיון. במשטרת עכו מתכוננים היטב ומאמינים כי בדומה למשחקים שנערכו בעכו עד עתה גם המשחק הזה יעבור בשלום.

מבחינה מקצועית ישנן לא מעט בעיות לצוות המקצועי, רובן קשורות לפציעות הרבות מהתקופה האחרונה. מי שבוודאות ייעדרו הם הבלם סארי פלאח, הקשר ג'אבר עטאא והחלוצים עידן שמש ומוחמד כליבאת. גם הבלם עלאא אבו סלאח שחזר להתאמן השבוע באופן סדיר שוב הרגיש כאבים ונטש את אימון הבוקר.

אבו סלאח יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ורק אז יתברר אם יוכל ליטול חלק בהתמודדות. מי שיפתח במרכז ההגנה לצדו של אברהם פאס הוא מארון גנטוס, ששוב זומן לסגל הנבחרת האולימפית. לוקאס גאושו הברזילאי צפוי לפתוח בהתקפה לצדם של פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי.

כאלפיים צופים צפויים להגיע מסכנין למשחק ואחתד השמות שיזכה ללא מעט קריאות הוא החלוץ הברזילאי ז'אורז'יניו שעבר הקיץ מסכנין לירושלים. "יש לחץ לא קטן והחשש כי אם נפסיד לבית"ר זה יגרום לכדור שלג שלילי וביקורת קשה מצד הקהל" אמר שחקן בקבוצה.


ז'אורז'יניו. צפוי להיות במוקד במפגש הטעון בעכו (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, אברהם פאס, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ישראל זגורי, לוקאס גאושו, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי