גיא לוי: חדר ההלבשה שלנו ממש לא שמח

גיא לוי
גיא לוי | עדי אבישי

הפועל רעננה הפסידה לבני יהודה 1:0 משער בתוספת הזמן והמאמן התאכזב: "במצב שלנו סנטימטר של מזל יותר חשוב מכל דבר אחר". אבוקסיס: "אנחנו לא ריאל מדריד וברצלונה, הציפיות מוגזמות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
"במצב של הפועל רעננה סנטימטר אחד של מזל יותר חשוב מהכל", סיכם גיא לוי המאוכזב לאחר ה-1:0 הדרמטי ספגה קבוצתו אצל בני יהודה. "הבחורים שנתנו את כל מה שיש להם וזה לא הספיק. אני מאוכזב מאוד. האם אני רואה שיפור? ביחס למה? אני מעדיף לא לעשות השוואות לדברים שהיו לפני שהגעתי. שיחקנו במטרה לקחת נקודות, הגענו למצבים והכדור לא נכנס. בני יהודה החזיק בו יותר באופן טבעי כי יש לה כרגע יותר ביטחון מאיתנו".


השינוי שחל מאז שהגיע: "מדובר במערכת שלמה וזה לא שייך אליי ספציפית. אנחנו רוצים להשתפר ולנצח. זה לא אישי, לא אני, יש כאן מערכת שרוצה לעבוד והיום הבשקענו ונתנו הכל. חסר לנו קצת מזל וכמה גולים, זו האמת. הגענו למספיק מצבים בשביל להבקיע. גול ראשון לנו והכל יכול לקרות. זה טבעי שהלכנו אחורה. קבוצה שנמצאת למטה בטבלה הולכת אחורה בשביל להשיג נקודה לפחות. בני יהודה כבשה, רעננה לא".



המשך העונה: "אני לא חושש. אנחנו צריכים להשתדל, לעבוד ולשפר את המשחק שלנו. חשש? אין עניין כזה בכלל. אסור להוריד את הראש למרות שחדר ההלבשה שלנו ממש לא שמח עכשיו. הבחורים השקיעו את כל מה שיש להם ואנחנו נעשה הכל בפגרה בשביל הלשתפר. אני לא רוצה להיכנס לסגל, זה לא לעניין, כולם מרוסקים בחדר וכשיגיע הזמן אני אדבר גם על הסגל".



הרבה לחץ השתחרר בבני יהודה (עדי אבישי)


יוסי אבוקסיס הנמיך ציפיות בסיום: "כשאתה לא מנצח כמה משחקים בליגה אז יש לחץ. אני לא יודע ממה זה נובע, אנחנו לא ברמה של הגדולות. כשאתה מתחיל טוב יש ציפיות, ככה זה. שער בתוספת הזמן זה תמיד כעף גדטול. השתחרר קצת לחץ. אנחנו לא רוצים להסתבך בתחתית, נשפר דברים ונעבוד קשה גם בפגרה".


היכולת: "אני רוצה לראות שיפור בחלק ההתקפי. בסוף טעינו פעמיים, זה קורה בכדורגל וכמעט ספגנו. רוב המשחק עמדנו יפה. אנחנו לא ריאל מדריד וברצלונה שיכולות לפצח כל הגנה. הסבלנות משתלמת בסוף. שלא תשתגעו, רעננה קבוצה בלבל שלנו ובתקציב שלנו. מצפים מאיתנו ליותר בגלל הניצחונות על זניט ועל מכבי חיפה, אבל אנחנו יודעים את מקומנו".


אבוקסיס המשיך: "אנחנו צנועים ויודעים איפה היינו אשתקד. אם נדבר למעלה זה רק ילחיץ את השחקנים. הניצחונות הלחיצו אותם. אסור להשתולל ולחשוב שאנחנו מעל קבוצות התחתית. היום שלטנו נגד רעננה, באותה מידה המשחק יכול היה להיות הפוך. אנחנו צריכים להיות יותר חזקים מקדימה ומאחורה. אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה יותר".


 ואלסקיס חוגג, אבוקסיס מנמיך ציפיות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי