קלינגר: זה משחק שמאפיין אותנו, ממן? רעב להיות בנבחרת

הפועל חיפה
הפועל חיפה | עדי אבישי

מאמן הפועל חיפה חגג ב-0:1 על ק"ש: "כל שבוע יש לנו מבחן, עכו זה משחק שיכול לקבוע לאן פנינו מועדות. נתתי דוגמה את ההקרבה של בן בסט לשחקנים". סילבס: "לא תלויים רק בגוזלן"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בפתיחת העונה החלומית שלה ועמדה בעוד מבחן אופי. 0:1 בקריית שמונה, העלה זמנית את האדומים מהכרמל לפסגה והוכיח שגם בלי עדן בן בסט יש לקבוצה מה למכור.

המאמן המאושר ניר קלינגר סיכם: "חושב שהמשחק הזה היה אפיין אותנו ברמת הנחישות וזו הקבוצה שאני רוצה לראות. היכולת ההתקפית פחות עבדה. היו לנו כל כך הרבה הזדמנויות ולא הצלחנו. בפעם היחידה שעשינו את זה גם הבקענו. סגרנו בהגנה הרמטית למעט הגבהות כאלה ואחרות. הם לא סיכנו והגיע לנו הניצחון".

היעדר בן בסט: "זו הייתה דוגמא קלאסית להיעדר שחקן בכיר, מוביל, מנהיג – עדן בן בסט. אני השתמשתי במה שהוא עשה נגד באר שבע כאקט שמסמל אותנו. הוא הלך כדור להתאבד. אני סומך על שחקני הספסל שלי. סגרנו טוב, יצאנו למעברים וניצחנו. היו לנו ימים יותר טובים בהתקפה, אבל הספסל כן נתן פירות היום".

היכולת של חנן ממן: "אני, בניגוד לאחרים, לא מתעסק בזימונים של אלישע לוי. הוא לא רוצה להפסיד ולזמן שחקנים לא נכונים. באופן אישי, אני לא מאמן נבחרת, אבל כן חושב שדאבור, סבע וממן רעבים, רוצים וראויים להיות בנבחרת. אלישע הוא המאמן וצריך לכבד את ההחלטות שלו".


קלינגר, יכול לחייך (ערן לוף)

המטרות: "כל הזמן אומרים זה המבחן של הפועל חיפה. בית"ר, באר שבע, ק"ש בחוץ. אני אומר המבחן שלנו זה מול עכו בבית. מעכשיו ועד המשחק הם ישמעו את זה ממני כל יום. שם אנחנו צריכים להיות במיטבנו, אלה המשחקים שיביאו את הפועל חיפה לצמרת".

מנגד, חיים סילבס הוסיף: "התוצאה מפריעה לי. המשחק היה מצד לצד. היו דקות טובות של שתי הקבוצות. היה לי ברור שזה לא יגמר בתיקו וזה יכול ליפול לכל צד. הייתה להם רגל מסיימת ולנו לא. הגענו להזדמנויות וגם הם, לא כבשנו ונתנו להם לכבוש במתפרצת. אנחנו קבוצה טובה וזה יכול היה ללכת לכיוון שלנו".

התלות בשובל גוזלן: "כל הקבוצה יכולה להבקיע שערים, לא רק גוזלן. לדחוק מקרוב, בשביל זה לא צריך להביא שחקנים חדשים. היום לא הצלחנו להבקיע וזה כל העניין. הייתה חסרה רגל מסיימת ולהפועל חיפה הייתה רגל אחת יותר מאיתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי