"אנחנו במקום הרביעי והאווירה כאילו של מתחת לקו האדום"

רוקביציה
רוקביציה | ערן לוף

מכבי חיפה נשמה לרווחה עם 0:1 על אשדוד: "מה היה קורה אם לא היינו מנצחים". מחמאות לגרשון, דמארי ולביא נותרו מאוכזבים: "יש כאן סגל עמוק". עוואד יושאל בינואר

(גודל טקסט)

גם בחלומות הכי שחורים שלו לא האמין גיא לוזון כי במחזור השישי ודווקא אחרי ניצחון הוא יזכה לקריאות: "תתפטר" והקהל ישרוק בוז צורם בסיום המשחק. אז אמנם היה זה עוד ניצחון אבל היכולת היתה רחוקה מלהרשים ובטח כשהתקציב עבר רף 100 מיליון השקלים.

שבוע לא פשוט עבר על הירוקים אחרי ה-0:0 מול מכבי תל אביב כאשר לכולם היה ברור כי הקהל הירוק לא יסתפק בעוד ניצחון אלא ניצחון שילווה עם יכולת מספקת אך בשלב זה של העונה נראה כי הקבוצה אינה מספיק טובה בלשון המעטה.

בחיפה מקווים כי פגרת הנבחרת תרגיע מעט את הרוחות. "מה היה קורה חלילה אם לא היינו מנצחים. אנחנו במקום הרביעי והאווירה כאילו אנחנו מתחת לקו האדום", אמרו בחיפה והוסיפו: "היינו חייבים את הניצחון כדי להרגיע את המערכת".


קוסטדינוב על הספסל, חוסר היציבות זה הדבר האופייני לחיפה (ערן לוף)

במהלך השבועיים האחרונים דיבר לוזון על היציבות שהוא מחפש בהרכב שלו אך שוב ביצע חמישה שינויים בהרכב הפותח ובשלב נראה כי הדבר היציב ביותר הוא חוסר היציבות. הפעם בחר המאמן החיפאי להשאיר על הספסל את הבלם דקל קינן ורמי גרשון ערך בכורה בליגת העל. בקישור נותר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב על הספסל ורועי קהת עבר היישר מהיציע להרכב. שחקן נוסף שעשה את דרך דומה היה אופיר מזרחי שפתח על חשבונו של שלומי אזולאי. לוזון גם הפתיע כאשר העלה את רז מאיר בתפקיד המגן השמאלי על חשבונו של עומרי בן הרוש המורחק.

"הגיע הזמן שלוזון כבר יריץ את ההרכב במשך מספר אימונים וייתן את הביטחון לשחקנים", אמר אחד משחקני חיפה והוסיף: "באימון המסכם הוא אפילו לא היה החלטי ושינה מספר מערכים".


אופיר מזרחי, הרגיע את המערכת (עוזי גל)

מי שבכל זאת למחמאות היו רז מאיר שאף נפצע במהלך המשחק ורמי גרשון שהיה היחיד שזכה לקריאות עידוד מהקהל בסיום המשחק. "גרשון היה טוב אבל הוא רק חזר מפציעה ויכול להיות עוד יותר טובה. הוא יעזור לנו עוד יותר במהלך העונה", אמרו במועדון.

מי שנותרו אתמול מחוץ לסגל היו הקשר נטע לביא והחלוץ מוחמד עוואד ונראה כי לפחות האחרון יהיה הראשון שיושאל בחודש ינואר. עוואד כבר שלושה שבועות ברציפות מוצא את עצמו ביציע. שחקן נוסף שרק בשבוע שעבר פתח בהרכב ושוב לא נכנס בשלושת המחליפים הוא החלוץ עומר דמארי. בחיפה אמרו בנושא: "יש לנו סגל רחב וכל שבוע יהיה שחקן או שניים שלא מרוצים שלא שיחקו. הקבוצה מעל הכל".


רז מאיר, הפעם הוא קיבל קרדיט (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי