עטר פוטר מאשדוד, ניסיון לסגור עם תורג'מן במהרה

ראובן עטר
ראובן עטר | ערן לוף

נועלת הטבלה נפרדה מהמאמן, וצמד עוזרים: מלכה ואוואט. באשדוד מקווים למנות את תורג'מן ("אני תמיד בראש הרשימה לאימון אשדוד") עד הנסיעה לליכנשטיין. משה אוחיון יעביר את האימונים

(גודל טקסט)

מועדון ספורט אשדוד הודיעה היום (שלישי) על סיום דרכו של ראובן עטר כמאמן הקבוצה. נועלת הטבלה לא הצליחה להשיג ניצחון מאז שהמאמן תפס את מקומו של רן בן שמעון כאשר ההפסד למכבי חיפה הוביל את ג'קי בן זקן לסיים את ההתקשרות עם עטר, שחתם בתחילת הקיץ לשלוש שנים. אשדוד צברה נקודה בודדת משישה משחקים העונה ויחס השערים שלה הוא 12:2.


עטר, שהגיע בתחילת העונה מהפועל עפולה, לא הצליח לייצב את השורות באשדוד שנפרדה הקיץ מאור אינברום וחאתם עבד אלחמיד. עטר, שלא ניצח ב-19 המשחקים האחרונים שלו כמאמן בליגת העל, הוא המאמן השישי העונה בליגת העל שמסיים את תפקידו אחרי ז'אן סבירסקי, שרון מימר, דודו אברהם, אלי כהן וקובי רפואה. צדוק מלכה ורוני אוואט עזבו יחד עם עטר. 



אשדוד הודיעה אחרי הפרידה מעטר: "ביממה האחרונה התנהלו מספר שיחות בין ראובן עטר לבין הנהלת המועדון על מנת למצוא פתרון שיוציא את הקבוצה מהמשבר בו היא שרויה. לצערנו המסקנה אליה הגיעו הצדדים היא על פרידה וזאת על מנת לייצר את השינוי המתבקש ומתוך ראייה של טובת הקבוצה בלבד. הנהלת המועדון מצרה על הנסיבות שהובילו לסיום ההתקשרות ועל אף התקופה הקצרה ישנה הערכה עמוקה לראובן עטר ועוזרו צדוק מלכה והמועדון מודה להם ומוקיר את תרומתם".



דחה את הגישושים. קובי רפואה (עדי אבישי)


עטר הודה: "למרות התוצאות הלא טובות, היה לי הכבוד לעבוד במ.ס. אשדוד. מאחל להם הצלחה בהמשך". בימים הקרובים תתקבל ההחלטה על זהות המאמן הבא כאשר רפואה דחה את הגישושים ועמיר תורג'מן, אליו תעשה פנייה עוד הלילה בתקווה לסגור איתו עד המשחק מול ליכנשטיין, הוא המועמד המוביל. עוזר מאמן הנבחרת אמר במהלך האימון: "אני תמיד בראש הרשימה לאמן את אשדוד". מי שיעבירו את האימונים עד מציאת המאמן הם משה אוחיון ומאמן הכושר יוסי פחימה.



אוואט, מי שהיה עוזרם של ראובן עטר וקודמו רן בן שמעון, ואף אימן את הקבוצה במהלך העונות הקודמות, ביקש היום לסיים את תפקידו בצוות המקצועי ולצאת להפוגה בת שנה במהלכה יתמקד בהשתלמויות מקצועיות וישלים את תעודת הפרו. אוואט נפרד ואמר: "ביקשתי לעשות הפוגה קצרה ולהתמקד בלימודים, על מנת שאחזור מוכן יותר וטוב יותר לעמדת המאמן הראשי במועדון"

מוקדם יותר, עטר ניסה לעודד שחקניו כשאמר להם שלולא הרחקתו של ניר ברדע הם לא היו מפסידים למכבי חיפה בסמי עופר. השחקנים ייצאו בסוף השבוע לחופשה בת מספר ימים שלאחריה יחלו בהכנות לדרבי הדרומי מול הקבוצה של יובל נעים. ברדע, שהורחק בפעם השנייה העונה, עבר בדיקת CT בה אובחן כשסובל מחבלה רצינית ברצועות הקרסול והוא עשוי להיעדר כחודש. בעקבות הפציעה יחמיץ הבלם את המשחק הקרוב של הנבחרת הצעירה מול אירלנד במסגרת מוקדמות יורו 2019. את צמד משחקי הליגה הקרובים מול אשקלון ובני יהודה הוא יחמיץ בכל מקרה בשל הכרטיס האדום הישיר שספג מול מכבי חיפה.



ניר ברדע. ייעדר מספר שבועות (ערן לוף)
ניר ברדע. ייעדר מספר שבועות (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי