סבע: מכבד את אלישע, אבל עשיתי את שלי כדי לקבל זימון

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

כוכב נתניה (תשעה שערים בשישה משחקים) ל-103FM: "לא נראה שלנושא האתני יש קשר להחלטה אבל טוואטחה משחק בבונדסליגה, זאת בעיה שהוא בחוץ". על הקבוצה: לקחת אליפות? זה יותר מדי". האזינו

(גודל טקסט)

 דיא סבע, מלך שערי ליגת העל (9), הגיב לדבריו של אלישע לוי "לא כל מי שבכושר הכי טוב בליגה מתאים לנבחרת" בראיון לתכנית הספורט של  103FM: "לא שמעתי מה אלישע אמר אבל יש עובדות. כבשתי תשעה גולים בשישה משחקים. ברור שאני רוצה להיות בנבחרת, והגעה לסגל זו נקודת ציון. אני בן 24, ומקווה לקבל זימון. אני את שלי עשיתי ואני בכושר הכי טוב שיכול להיות אבל אני מעריך את אלישע וזו ההחלטה שלו".

סבע נשאל האם אי זימונם של ארבעה שחקנים בכירים מהמגזר טאלב טוואטחה, מואנס דאבור והוא עצמו קשור לכך שהנבחרת תשחק בטדי מול ספרד, כלומר על רקע אתני ודחה את הסברה הזאת. "אני לא חושב שיש קשר בין הנושא האתני לזימונים לסגל: מצד שני טוואטחה שמשחק בבונדסליגה  וזו בעיה (להשאיר אותו בחוץ.

 


על ההרגשות שלו להישאר בחוץ: "אני עולה לכל משחק כדי להבקיע, אבל הזימון לנבחרת לא יושב לי בראש כל הזמן. אני משחק כדורגל כדי להבקיע, כדי לנצח. השערים האלה הם בונוס. אני אומר את מה שאני חושב, אף אחד לא יגיד לי מה להגיד. ברור, אני מאחל לנבחרת הצלחה. אני לא נגד הנבחרת, אני רוצה להיות בה".

ההבדל בין העונה לשלוש העונות הקודמות שלו בנתניה: "בירידה לא שיחקתי, אני הייתי מנותק מהקבוצה כי הייתי בשיקום ועבדתי לבד. לא הייתי קשור למה שקרה בעונת הירידה. הייתה עונה עם רוני לוי, ואז שיחקנו כדורגל טוב. עונה לאחר מכן נפצעתי, ואז בלאומית שיחקנו טוב. השנה שלי בלאומית הייתה שנת שיקום".


סבע. לא יודע כמה אבקיע, בחיים אי אפשר להיות שבע" (דני מרון)

על נתניה: "אני לא חושב רק על הנבחרת, יש לנו עונה מאוד חשובה בנתניה. אנחנו נראים טוב ורוצים להמשיך בקצב הזה. אני לא יודע כמה אני אבקיע, בחיים אי אפשר להיות שבע. אליפות? זה יותר מדי. אנחנו רוצים להמשיך לשחק בדרך שלנו" .


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי