בנתניה מנמיכים ציפיות: "יש הרבה מה לשפר, חשוב להישאר צנועים"

טים הויבך
טים הויבך | צילום: דני מרון

בקבוצה מעיר היהלומים בונים על המשחק מול בית"ר כמבחן: "הגיע הזמן לנצח משחק קשה". משחק אימון יתקיים בשני, הויבך וגולדנברג יהיו כשירים

(גודל טקסט)

למרות פתיחת העונה המרשימה, במכבי נתניה מנסים להנמיך ציפיות ולא לצאת בהצהרות להמשך העונה: "אנחנו עוד נמצאים בשלב מוקדם של העונה", אמרו בצוות המקצועי. "יש לנו עוד הרבה דברים לשפר וחשוב מאוד לשמור על צניעות".

הקבוצה ערכה אמש אימון שחרור כאשר בקבוצה קיימת אופטימיות לגבי שיתופם של חגי גולדנברג וטים הויבך, שנפצעו במשחק והוחלפו. הויבך סובל מבצקת באיזור הישבן ויעבור צילום כדי לשלול פציעה חמורה יותר, אך בנתניה סיפרו כי לפי הרשמים שקיבלו מהשחקן, הפציעה איננה חמורה. באשר לגולדנברג, המגן הימני ספג שתי מכות בשריר הארבע ראשי והתקשה לדרוך על הרגל, אך גם הוא צפוי להיות כשיר.

בקבוצה לא יורידו את הרגל מהגז מבחינת האימונים, כאשר לשחקנים לא צפויים ימי מנוחה, למרות שחלקם ציפו לצאת לסופ"ש חופשי. מעבר לכך, הקבוצה עשויה לקיים משחק אימון ביום שני הקרוב, כאשר זהות היריבה טרם ידועה.

לקראת המשחק החשוב בעוד שבועיים מול בית"ר ירושלים בטדי, במועדון מצפים לתמיכה של לפחות 2,500 אוהדים. "מבחינתנו, הגיע הזמן שננצח במשחק קשה. זו תהיה הצהרת הכוונות האמיתית. שיחקנו טוב מול מכבי וב"ש ולא השגנו שלוש נקודות ואם נרצה להיות בצמרת הגבוהה אז הגיע הזמן גם לניצחונות במשחקים מהסוג הזה", אמרו במועדון.


יגיעו בהמונים לטדי? (דני מרון)

נכון לרגע זה, בנתניה עדיין לא נפגשנו עם אבי ציוני, סוכנו של עלי מוחמד, כאשר כפי שפרסמנו במועדון מעוניינים לפתוח את חוזהו של הקשר שמרוויח משכורת נמוכה ובעיקר להגדיל את סעיף השחרור שעומד על מיליון דולר.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי