עומר דנינו יעבור בדיקה לשלילת שבר בקרסול

דנינו. מכה קשה במלאבס
דנינו. מכה קשה במלאבס | צילום: ערן לוף

במכבי פ"ת חוששים שלבלם יש יותר מקרע אם כי הסיכויים לכך נמוכים. מימר לשחקנים: "אסור להתפרק". הבוקר ייערך טורניר שחקני עבר, קובי רפואה לא זומן

(גודל טקסט)

חשש במכבי פ"ת מפציעתו של עומר דנינו, שסובל מפגיעה בקרסול מהמשחק ביום שני מול מכבי נתניה. ההערכה הראשונית הייתה קרע ברצועת הקרסול, שתשבית את הבלם לפרק זמן שנע סביב שבועיים וחצי-שלושה. דנינו יעבור בימים הקרובים בדיקת רנטגן כדי לשלול שבר בקרסול, שעלול להשביתו למספר חודשים, למרות שהסיכויים נמוכים.

במלאבס מנסים להתאושש מהתבוסה הצורבת למכבי נתניה, כאשר כפי שפרסמנו אמש, שרון מימר החליט להתמקד בצד המנטלי ואמש ערך לשחקניו אסיפה קצרה באימון: "אסור לנו להתפרק למרות ההפסד הזה. בתקופה כזאת קשה צריכים להיות ביחד" אמר המאמן לשחקניו.


לפ"ת אין זמן לנוח, כאשר כבר ביום שבת, תארח הקבוצה את האלופה הפועל ב"ש למשחק במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, כאשר בקבוצה דווקא שמחים מכך שלא ינוחו, בשל העובדה כי למימר יהיה משחק נוסף לחבר את שחקניו.

מנור סולומון, שנמצא עם נבחרת הנוער, ייעדר מההתמודדות ויחזור לאימונים עם הקבוצה רק ביום רביעי הבא. בהיעדרו של דנינו ז'והאן מרסיאל יפתח בהרכב כאשר בסביבתו מספרים כי הבלם לא איבד את הסבלנות ומאמין שהקרדיט שהוא צריך לקבל יגיע. רישאר סומא צפוי גם הוא לחזור להרכב.


רפואה. שכחו אותו (עדי אבישי)

אייל בגלייבטר, דורון רבינזון, אסי משיח, סלים טועמה, סולי צמח ואיסמעיל עמאר ישתתפו הבוקר (רביעי) בטורניר אוהדי מכבי פ"ת שיתקיים במגרשי האימונים של הקבוצה. אגב, קובי רפואה לא הוזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי