גורם המקורב ללוזון: "אנשים רוצים שגיא ייכשל, הם יאכלו את הכובע"

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

בסביבתו של מאמן מכבי חיפה מרגישים שהביקורות נגדו אישיות. שלומי אזולאי יעבור במהלך סוף השבוע ניתוח בפינלנד ולאחריו יתברר כמה זמן ייעדר מהמגרשים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (רביעי) את האימון האחרון לשבוע הנוכחי ותצא לחופשה עד יום ראשון. בתחילה חשבו במועדון לערוך משחק אימון מול הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, אך בגלל מחסור בשחקנים הוחלט לבטל את המשחק ולערוך אימון רגיל.

מהאימון ייעדרו השוער עומרי גלזר (פציעה), עומרי בן הרוש (עם הנבחרת הבוגרת), רז מאיר, שי בן דוד ומוחמד עוואד (עם הנבחרת הצעירה) וארנסט מאבוקה, גיאורגי קוסטדינוב וניקיטה רוקאביצה (עם הנבחרות הלאומיות).

בקבוצה יוצאים לפגרה ברגשות מעורבים כאשר מצד אחד הקבוצה במקום החמישי עם ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון, אך מצד שני המאמן גיא לוזון סופג ביקורות כאילו הקבוצה שקועה בתחתית. גורם המקורב למאמן אמר הבוקר: "נכון שהיכולת של הקבוצה עדיין לא מספקת גם את גיא עצמו, אבל כבר מספר שנים שגם היכולת לא טובה וגם התוצאות בהתאם. יותר מדי אנשים רוצים בכישלון של גיא, אבל כל מי שחושב שגיא לא יסיים את העונה, בסוף יאכל את הכובע".

בנושא אחר, הקשר שלומי אזולאי צפוי לעבור ניתוח בקע בפינלנד ובתחילת השבוע הבא יחזור מחו"ל. רק לאחר הניתוח יידעו בוודאות כמה זמן הוא ייעדר מהמגרשים.

גיא לוזון. הביקורות נגדו אישיות (ערן לוף)
גיא לוזון. הביקורות נגדו אישיות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי