עמיר תורג'מן מתקרב לאשדוד, דור פרץ יגיע בינואר?

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

ג'קי בן זקן מעוניין במאמן בית"ר תל אביב/רמלה כדי שיחלץ את הקבוצה מהמצב הקשה אליו נקלעה, במועדון צפויים לפנות למכבי ת"א בנוגע לקשר

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד ערכה הבוקר (רביעי) את האימון הראשון לאחר פיטוריו של ראובן עטר איתו עזבו גם צמד העוזרים צדוק מלכה ורוני אוואט. את האימון העביר השחקן הוותיק משה אוחיון ומאמן הכושר יוסי פחימה, שינהלו את האימונים עד למציאת מאמן חדש.

הבעלים ג'קי בן זקן החליט לדחות את שמות המאמנים שהוצעו לו, ביניהם מאמן הפועל מרמורק ניסן יחזקאל, ולמצות את המשא ומתן עם עמיר תורג'מן, שיסיים בשבוע הבא את עבודתו כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת ישראל. אמש, לאחר האימון של הנבחרת בבית הנבחרות בשפיים סיפר תורג'מן: "נכון לעכשיו לא התקיימה פגישה. אני יוצא עם הנבחרת לליכטנשטיין וכשאחזור נראה מה יהיה".

תורג'מן היה המועמד המוביל לקבל את התפקיד לאחר עזיבתו של רן בן שמעון לנבחרת קפריסין, אך המהלך לא יצא אל הפועל בשל רצונו של המאמן להביא איתו את עוזרו ארז בלפר על חשבונו של רוני אוואט. כעת, לאחר עזיבתו של אוואט, נראה שתורג'מן מתקרב לתפקיד המאמן באשדוד.

ראשי קבוצתו הנוכחית של תורג'מן, בית"ר תל אביב/רמלה, לא מתכוונים לעמוד בדרכו של המאמן ויתנו לו את ברכת הדרך. שחקנים בנבחרת ישראל אמרו שמדובר בבחירה נכונה של שני הצדדים ותורג'מן יכול להוביל את הקבוצה הדרומית לחוף מבטחים. כזכור, המאמן ניהל מגעים בשבועות האחרונים עם בית"ר ירושלים ובני סכנין, אך בסופו של דבר נשאר בקבוצה מהליגה הלאומית.

עמיר תורג'מן. בן זקן רוצה רק אותו (אודי ציטיאט)
עמיר תורג'מן. בן זקן רוצה רק אותו (אודי ציטיאט)

בנוגע לסגל השחקנים, אשדוד יכולה להביא רק שחקנים חופשיים שלא נמצאים תחת חוזה בקבוצות אחרות, ולכן במועדון כבר חושבים על חלון ההעברות בינואר. השם החם אותו רוצים בעיר הנמל הוא קשר מכבי תל אביב דור פרץ ופניה בנושא צפויה להיעשות עוד לפני פתיחת החלון.

דור פרץ. אשדוד תנסה להביא אותו בינואר (מכבי ת
דור פרץ. אשדוד תנסה להביא אותו בינואר (מכבי ת"א, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי