קליימן ישוב להרכב בית"ר, בן זקן שוקל לספסל מספר שחקנים

בוריס קליימן
בוריס קליימן | אודי ציטיאט

סתיו שושן יאבד את מקומו בהרכב בשל האכזבה מול בני סכנין, המאמן החדש עשוי לבצע מספר שינויים במשחק הקשה מול מכבי נתניה לאחר פגרת הנבחרת

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עדיין מנסים להתאושש מההפסד הכואב לבני סכנין ביום שני (3:2), וכעת כולם במועדון מנסים להרים את ראש ולהסתכל קדימה, לקרב הצמרת המסקרן נגד מכבי נתניה, במחזור הבא, אחרי פגרת הנבחרת.

ההכנות למשחק יערכו בשבוע הקרוב ללא חמשת שחקני הנבחרת בוריס קליימן, דוד קלטינס, איתי שכטר, יוסי בניון ועידן ורד. בבית"ר מקווים שזימונו של קליימן למדים הלאומיים, יחזיר לו את הביטחון לקראת ההמשך. קליימן צפוי לשוב לשער במשחק נגד סגנית מוליכת הטבלה, במקומו של סתיו שושן שאכזב במשחק מול סכנין.

בצוות המקצועי שוקלים שינויים נוספים בהרכב, אולם בשלב זה, כמעט שבועיים לפני ההתמודדות נגד קבוצה שנמצאת בכושר מעולה, וכשהאימונים נערכים בסגל מקוצר, קשה לדעת מי משחקני ההרכב הראשון, יאבד את מקומו.

"ההפסד נגד סכנין היה כואב מאוד", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו מרגישים הרגשה גדולה של אכזבה וגם תסכול, אבל עכשיו צריך לנסות ולשכוח את המשחק הזה ולהסתכל קדימה. במקום לנצח בקלות, לא כבשנו בחצי הראשון הטוב שלנו ואז קיבלנו גולים קלים מטעויות גדולות שלנו. אנחנו קבוצה חזקה מאוד ונסיק מסקנות לקראת ההמשך. עכשיו אנחנו רוצים לפצות את האוהדים שלנו, במשחק הקרוב נגד נתניה".

בוריס קליימן. הזימון לנבחרת יחזיר את הביטחון? (אודי ציטיאט)
בוריס קליימן. הזימון לנבחרת יחזיר את הביטחון? (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי