הליך הבוררות של גוטליב והפועל ת"א ייצא לדרך ב-24 לחודש

גוטליב
גוטליב | דני מרון

הבלם, שעדיין לא שיחק העונה, נחוש להשתחרר מהסגל של האדומים כדי לעבור לרוסיה. בקבוצה יבהירו לבורר אמיר זולטי כי גוטליב מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות

(גודל טקסט)
הצוות המשפטי של הפועל תל אביב, בראשותו של פרקליט המועדון, משה בן דת, עסוק בתקופה האחרונה במספר הליכי בוררות שיתקיימו בחודשיים הקרובים. מדובר בהליכים משפטים מול אדי גוטליב, אוראל דגני, אביחי ידין ומנחם קורצקי, שאימן את הקבוצה בעונה שעברה. 


 



כזכור, לפני כעשרה ימים התקיים ניסיון לגשר בין גוטליב לראשי הפועל תל אביב, אך הוא לא צלח כאשר הדרישה של האדומים לקבל 750 אלף יורו עומדת בעינה. הבוררות בין גוטליב לקבוצה תתקיים ב-24 לחודש אצל הבורר אמיר זלטי. האדומים יצטרכו להגיש את כתב ההגנה ב-20 לחודש כאשר גוטליב, שסרב לעבור למ.ס. אשדוד בקיץ, נחוש להפוך לשחקן חופשי.


בהפועל תל אביב מעוניינים להבהיר לבורר כי הבלם חתום לשלוש שנים נוספות כאשר כל החובות והדרישות הכספיות שלו שייכות לתקופת הניהול הקודמת, במהלכה ניהל את הקבוצה אמיר כבירי. גוטליב, שמתאמן בקבוצה אך לא נמצא בתוכניות של מוטי איווניר, מאמין כי הוא יוכל לעבור לליגה הרוסית, ברגע שישוחרר מהפועל תל אביב. בשל המחסור בתקציב ראוי והקשיים במכירתו של גוטליב, הנהלת המועדון מנעה מהמאמן לצרף זר שלישי. 




ישוחרר ללא תמורה? גוטליב (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי