אבחנה ראשונית: דנינו סובל משבר תלישה בקרסול

דנינו. מכה קשה במלאבס
דנינו. מכה קשה במלאבס | צילום: ערן לוף

הבלם, שעבר רנטגן, מחכה ל-MRI ועלול להיעדר כחודשיים מהמגרשים. גם מנור סולומון יחמיץ את המשחק מול הפועל באר שבע. שרון מימר לא תרגל הרכב

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה קרובה להשלמת ההכנות למשחק החשוב ביום שבת ברבע גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע במושבה, כאשר מחר (שישי) היא תערוך את האימון המסכם. המאמן שרון מימר לא תרגל את ההרכב שיפתח בשבת, אך כבר ידוע שעומר דנינו ומנור סולומון ייעדרו מההתמודדות.

כפי שפרסמנו אמש, למרות האבחנה הראשונית של קרע ברצועת הקרסול שתשביתו לחודש, דנינו עבר ביממה האחרונה בדיקת רנטגן לשלול שבר בקרסול. תוצאותיה של הבדיקה לא נראות חיוביות והאבחנה הראשונית היא של שבר תלישה: בה רצועת הקרסול מתנתקת מהעצם. הבלם עבר במקביל בדיקת MRI שתאבחן סופית את מצבו, ותוצאותיה יגיעו בימים הקרובים. אם וכאשר השבר באמת קיים, משמעות הדבר שדנינו ייעדר לתקופה של בין חודש וחצי לחודשיים. ז'והאן מרסיאל יפתח במקומו בשבת.

שחקן נוסף שייעדר הוא מנור סולומון. כפי שנחשף בספורט1 ביום שלישי, הקשר עבר מסע תלאות שכלל הצטרפות לנבחרת הנוער והשתתפות במשחקה מול קוסובו באותו היום, לאחר מכן הצטרפות לנבחרת הצעירה במשחקה מול אירלנד ביום שני ורק ביום רביעי חזרה לאימוני הקבוצה.

בנוסף, בהתאחדות לכדורגל שכחו להעביר את המסמכים לוועדת הספורטאים המצטיינים בצה"ל, כך שנכון לרגע זה, סולומון שעתיד להתגייס בנובמבר לא יוכר כספורטאי מצטיין ויעבור טירונות רגילה. בהתאחדות הגישו את המסמכים באיחור וביקשו בקשה מיוחדת שהטפסים ייקלטו, וסולומון יוכל להתגייס במועד הרגיל בנובמבר ולערוך טירונות מקוצרת. אם זה לא יקרה, הטפסים יאושרו רק בהתכנסות הבאה של הוועדה לספורטאים מצטיינים, והשחקן יתגייס במועד אחר. בפתח תקווה היו מעדיפים בעצמם שהקשר ייעדר בחודש נובמבר, במהלך חודש הטירונות המקורי, שכן בתקופה זו ישנה פגרה של כשבועיים והוא לא ייעדר ממשחקים רבים. גם בסביבתו של סולומון רוצים שהקשר יתגייס מוקדם, שכן ככל שיתגייס מוקדם יותר ויסיים את שירותו הצבאי, יוכל לצאת לאירופה במהירות רבה יותר וללא עיכובים.

מנור סולומון. ההתאחדות פישלה והשחקן ישלם (דני מרון)
מנור סולומון. ההתאחדות פישלה והשחקן ישלם (דני מרון)

את מקומו של סולומון צפוי לתפוס רישאר סומא, אך קיימת אופצייה שגם אחד מהחלוצים (ארבייטמן,כהן או טאדה) יפתחו. מחר תקיים הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש ומימר צפוי לתרגל את ההרכב בו יוחלט סופית מי יחליף את סולומון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי