מקורב לסולומון: "מנור יקבל בקרוב מאוד דרכון פורטוגלי"

מנור סולומון וחגי גולדבנרג
מנור סולומון וחגי גולדבנרג | דני מרון

עוד צעד בדרך לאירופה? קשר מכבי פ"ת, שזוכה להתעניינות מווסטהאם, יובנטוס וליברפול, ישחק במדי הנבחרת הצעירה תחת מעקב גם מצד צ'לסי ומספר קבוצות מאיטליה וספרד

(גודל טקסט)
הנבחרת הצעירה תקיים הערב (ראשון) את האימון המסכם לקראת המפגש מחר מול נבחרת אירלנד במוקדמות אליפות אירופה. למרות חשיבותו של המפגש, הנושא המרכזי בו עסוקים בנבחרת הוא מנור סולומון. כפי שפורסם בספורט1, ווסטהאם הצטרפה ליובנטוס וליברפול במרדף אחרי קשר מכבי פתח תקווה. בשני יגיעו נציגים של צ'לסי ומספר קבוצות מאיטליה וספרד, במטרה לעקוב אחרי סולומון.


לקשר וסוכנו ברור כי מעבר לממלכה מחייב 20 משחקים במדי נבחרת ישראל, והם מקווים כי ההליך ייפתר בחודשים הקרובים. בסביבתו של סולומון אמרו: "מנור צפוי לסיים תוך זמן קצר את התהליך של הוצאת דרכון פורטוגלי". 



קשר המלאבסים צפוי להתגייס בנובמבר הקרוב לשירות הצבאי, והוא עדיין לא קיבל את מעמד העילוי, ולכן קיימת אפשרות שהוא יגויס לגולני או גבעתי, בשל הפרופיל הגבוה שלו. מכבי פתח תקווה וההתאחדות לכדורגל הגישו לאחרונה בקשה לדיון נוסף בעניין העילוי. "הוגשה לאחרונה בקשת נוספת להקדים את כינוס הוועדה לפני הגיוס בנובמבר, וזה צפוי לקרות".


אז איך בכלל החל המרדף אחרי סולומון? המעקב הוא בנושא מגוון של פעולות כמו הובלת כדור, מסירה, מהירות, משחק ראש ונושאים נוספים עליהם מנור קיבל ניקוד. סולומון היה בין עשרת השחקנים המובילים בגילו באירופה, וכל הגדולות ביבשת שלחו נציגים שעקבו אחריו בחשאי. הם היו במשחקים של מכבי פתח תקווה ומודעים לחוקים בישראל.


מנור, לו יש חוזה לחמש שנים נוספות ובו אין סעיף שחרור או תג מחיר, סומן אך עדיין לא הייתה שום פנייה למלאבסים. הקשר שותף ב-2:1 של נבחרת הנוער מול קוסבו ובתום המשחק הוא טס יחד עם ניר לוין, המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, לאירלנד. שם הוא צפוי לפתוח בהרכב של מרקו בלבול, בצוותא עם עומרי גלזר. השוער החלים מהפציעה בשריר הירך האחורי. לעומתם, נטע לביא המורחק ייעדר כמו גם דן גלזר וניר ברדע הפצועים.  


עוד צעד בדרך לאירופה. סולומון (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי