פאס: הרבה שחקנים של סכנין ישמחו שאמשיך כמאמן

אברהם פאס
אברהם פאס | צילום: ערן לוף

הבלם בן ה-38 ברדיו "מארקה": "אם תהיה הזדמנות, אלחם לאמן בליגת העל", "לא חושב שיגיעו לישראל כוכבים כמו בסין, אבל יש שחקנים ברמה גבוהה". וגם: מתי הוא מתכנן לפרוש?

(גודל טקסט)
בלם בני סכנין אברהם פאס הוא אחד הזרים הוותיקים והאיכותיים בנוף שלנו. לפני המפגש בין ישראל לספרד (שני, 21:45) התראיין השחקן בן ה-38 לרדיו "מארקה" והתייחס לחיים בארץ, העתיד וגם שלח רמז עבה לראשי קבוצתו.


ההסתגלות לישראל: "היה קצת קשה בחודש הראשון, אבל מהר מאוד התרגלתי, התמקדתי בכדורגל ועשיתי את הדברים טוב ואני די מרוצה פה".




ליגת העל תמשוך כוכבים גדולים כמו הודו או סין: "לא חושב שיגיעו לפה כוכבי על, אבל יש פה שחקנים ברמה גבוהה. כמו ב'לה ליגה', יש שלוש קבוצות גדולות".


הפופולאריות של הענף: "כדורגל הוא הענף המוביל בישראל. יש את מכבי תל אביב בכדורסל שמכירים בכל אירופה, אבל הכדורגל הכי מדובר בראיונות בטלוויזיה".



פאס, יעבור לקווים? (ערן לוף)


הקדנציה בבני סכנין: "לקח לי קצת זמן להגיד את השם של הקבוצה כמו שצריך, אבל ממש טוב לי כאן. זאת העונה החמישית שלי ושיחקתי גם במכבי חיפה. זאת ליגה של 14 קבוצות שש הראשונות משחקות בפלייאוף על אליפות ועל אירופה ויש רק שתי יורדות. היה לי את המזל לשחק בפלייאוף העליון בעונה אחרונה. העונה הפסדנו רק שני משחקים, שזה לא רע".


עתידו: "אני פה חמש שנים והייתי הזר ששיחק הכי הרבה. אני מאמין שזאת תהיה העונה האחרונה שלי ככדורגלן מקצועני ומקווה להצליח. אני לא יכול לעשות קורס מאמנים בספרד כרגע ובארץ אני לא יכול לעשות את זה ככדורגלן פעיל אז אני עושה קורס סקאוטינג בספרד דרך האינטרנט ומקווה להישאר בכדורגל, זה החיים שלי. נראה מה יהיה".

עתידו בישראל: "האמת שהייתי שמח להתחיל בקבוצה שלי בישראל. אני חושב שיש הרבה דברים לשפר ולעשות. אם תהיה לי הזדמנות אני אלחם עליה ואם לא אז אולי בספרד. הרבה חברים מהקבוצה רוצים שאשאר לאמן".



פאס, השחקנים רוצים בו כמאמן (ערן לוף)


המשחק מול ספרד: "אהיה במשחק. יש לי חברים בנבחרת ישראל, אבל אני ספרדי ואהיה בעד ספרד".


אצטדיון בטדי: "כיר טוב את האצטדיון. אנחנו הקבוצה הערבית היחידה בליגה ובבית"ר ירושלים היא הקבוצה שלא משחקים בה ערבים, וזה הדרבי של המדינה. אני מכיר את האצטדיון מקרוב, אצטדיון טוב עם 30 אלף מקומות בעיר הבירה".



מכיר את טדי מקרוב, פאס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי