בעקבות פרשת צדק: ברעננה מזהירים את השחקנים לגבי תוספים

חוגי
חוגי | ערן לוף

ההסתבכות של בלם באר שבע הגבירה את המאמצים למנוע מקרים בנושא גם אצל היריבה בשבת (20:30, ספורט4). הנבחן ג'ונסון מותיר רושם חיובי, חוגי ייעדר בנתניה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה שבה לאימונים היום (ראשון) אחרי שהשחקנים קיבלו יום מנוחה, כשברקע הפרסום בסופ"ש האחרון באתר ספורט1 בנוגע לפנייה שביצעו במועדון לקובי רפואה במטרה שיחליף את גיא לוי.

עם כל ההמולה, שחקנים בקבוצה ממשיכים לטעון שלוי משדר רוגע באימונים. המאמן, שהפסיד בשלושת משחקיו בקבוצה (שניים בליגה ואחד בגביע הטוטו) מבלי לראות את שחקניו כובשים. לוי לא מרבה בשיחות ובקבוצה מתרכזים בעיקר באימונים. מי שממשיך להיבחן הוא הקשר מרשל מפון ג'ונסון, שהגיע כבר לפני כשבועיים במטרה להרשים את ראשי המועדון. בקבוצה התרשמו מנתוניו הפיזיים של הקשר בן ה-27.

חדשות פחות טובות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (שבת, 20:30, ספורט4), מגיעות מכיוונם של הקשר דור חוגי והשוער הסלובקי תומאש קושיצקי. לגבי חוגי, הקשר שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי, מקבל טיפולים והוא ייעדר מהמשחק מול אלופת המדינה. לגבי קושיצקי, הנפיחות במרפק של השוער הסלובקי נמשכת כבר כמעט שלושה שבועות כשגם הטיפול בכדורים לא עוזר באופן משמעותי.

בנושא אחר, ברקע לפרשת שיר צדק, מאמן הכושר אפי מנשקו דואג להזהיר לעיתים תכופות את שחקני הקבוצה להתייעץ עמו בנוגע לכל תוסף או כדור שהם לוקחים.


גיא לוי באימון, עסקים כרגיל (רעננה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי