קרלוס קוויאר סובל מחבלה בברכו ובספק לבני סכנין

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | דני מרון

הבלם הספרדי של קריית שמונה נפגע באימון בשבוע שעבר, טרם התאושש ועלול להחמיץ את המשחק ביום ראשון. סאן מנחם צפוי לחזור להרכב

(גודל טקסט)

 לאחר מנוחה בסוף השבוע האחרון, אותה ניצלו חלק משחקני קריית שמונה לטיול קצר בחו"ל, חזרו אתמול (ראשון) השחקנים והתחילו בהכנות לקראת המשחק הביתי ביום ראשון הקרוב מול בני סכנין.

קריית שמונה תגיע למשחק לאחר שני משחקים ללא ניצחון ואילו מצד סכנין עשתה ניצחון גדול מול בית"ר ירושלים ולכן בקריית שמונה מבינים כי מדובר בקרב לא פשוט. מקום נוסף לדאגה בקבוצה הצפונית היא הפציעה של הבלם קרלוס קוויאר – האחרון נפצע באחד מהאימונים בשבוע שעבר, סובל מחבלה בברכו ועדיין לא הבריא לחלוטין ונמצא בספק למשחק.

רק לקראת סוף השבוע יתברר מצבו הסופי של השחקן ויוחלט אם יוכל ליטול חלק במשחק, ואם קוויאר לא יהיה כשיר להתמודדות, יהיה זה איאד אבו עביד שיפתח כבלם לצדו של מרקוס דיניז. מי שכן חזר לאימונים מלאים וצפוי לחזור להרכב הוא המגן סאן מנחם. המגן אמיר נאסר והחלוץ שון וייסמן נמצאים עם הנבחרת הצעירה באירלנד ויחזרו לאימונים רק ביום רביעי.


קוויאר. שיתופו עדיין מוטל בספק גדול (עדי אבישי)

למרות שהקבוצה לא ניצחה בשני המשחקים האחרונים, סילבס לא מתכוון לבצע שינויים פרט לשינויים מאולצים. "הצוות המקצועי מאמין בהרכב שנבנה בשבועות האחרונים וההרכב הזה עשה משחקים מצוינים ועוד ייעשה משחקים מצוינים. כמובן שאם יהיה שחקן שלא יוכיח את עצמו באימונים, אז הוא לא יקבל את הקרדיט" אמרו במועדון.

בקבוצה מקווים כי גם במשחק מול סכנין תהיה היענות גדולה יותר של הקהל המקומי באצטדיון המחודש בעיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי