איומים על חיי טביב ומשפחתו, המשטרה פתחה בחקירה

אלי טביב
אלי טביב | צילום: דני מרון

סרטון שבו מופיעות תמונות של בעלי בית"ר ירושלים ורעייתו לצד קליעי אקדח ושעון חול התקבל אצל היחידה המרכזית של מחוז תל אביב: "הסתה חמורה לאלימות ולפגיעה בחיי אדם"

(גודל טקסט)
 היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב חוקרת ביממה האחרונה חשד לאיומים בנסיבות מחמירות נגד בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב ורעייתו דנה אשכנזי.


סרטון קצר שבו ניתן לראות את תמונות של טביב ואשכנזי לצד קליעי אקדח הגיע אל חוקרי היחידה המרכזית ובמשטרת ישראל רואים בסרטון זה כאירוע חמור במיוחד, על אף שברשת טענו שמדובר בהלצה. בסרטון אף ניתן לראות שעון חול המסמן כי זמנו של טביב הולך ואוזל, לכאורה, מה שהוביל לכך שבמשטרה לא מקלים בחומרת המעשה וכל אשר המשתמע מאיום מפורש זה.




כידוע, בעלי בית"ר ירושלים הינו איש עסקים שעבר ניסיון התנקשות ליד ביתו במרץ 2015, ממנו ניצל בנס עם פגיעה בידו ותו לא, ולפני כחודשיים אף הוצמד מטען דמה לחומת ביתו. באשר לאירוע הירי לפני כשנתיים, בתום חקירה מאומצת הגישה הפרלקיטות כתבי אישום נגד שלושה מעורבים, בהם ישראל קדושים, שירן דהרי ודימיטרי רובינסקי, שחקן כדורגל לשעבר במכבי הרצליה. שניים מהנאשמים, קדושים וזהרי, הורשעו במסגרת הסדר טיעון ונגזרו עליהם שנתיים מאסר בפועל.



טביב לאחר ניסיון ההתנקשות. איומים על משפחתו (אבשלום ששוני)


"מדובר בסרטון חמור המסית לפגיעה בחיי-אדם", נמסר הבוקר ממשטרת ישראל. "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה בניסיון להתחקות אחר הגורמים העברייניים העומדים מאחורי הסרטון. משטרת ישראל רואה בחומרה מעשי הסתה לאלימות ולפגיעה בחיי אדם ותפעל לאיתור ולמיצוי הדין עם המעורבים".


ביממה האחרונה הגיע לידי חדשות 10, ממקור עלום, סרטון ובו איום לכאורה על חייו של בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, ואשתו.המשטרה חוקרת. פרטים מיד pic.twitter.com/QBHQzPL19U

— Doron Herman (@doronhe) October 9, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי