הפועל רעננה החליטה לוותר על הניגרי מרשל ג'ונסון

מרשל מפון ג'ונסון
מרשל מפון ג'ונסון | צילום מסך

המאמן גיא לוי הודיע לקשר על החלטתו. הפועל פתח תקווה ומכבי הרצליה מעוניינות לצרפו

(גודל טקסט)

בהפועל רעננה שמתכוננת בימים אלה למשחק בשבת (20:30, ישיר בספורט4) מול הפועל באר שבע בנתניה, קיבלו החלטה שלא להחתים את הקשר הניגרי מרשל מפון ג'ונסון (27), שנבחן בקבוצה.

ג'ונסון, ששיחק בעבר בגוריצה ובבודפשט הונבד, הצליח להרשים בממדיו הפיזיים, אך המאמן גיא לוי בחר שלא לצרפו. המאמן הודיע באופן אישי לשחקן על כך שלא יצורף. כעת בסגל של רעננה ישנם חמישה זרים, כך שהקבוצה האחרונה בליגת העל תוכל לצרף זר שישי לסגל.

הניגרי ייבחן ככל הנראה בהפועל פתח תקווה כשגם מכבי הרצליה עשויה לקלוט אותו. מחר אמורות שתי הקבוצות לערוך משחק אימון, כשג'ונסון ישחק עם שחקניו של אורן קריספין בעוד שגם משה סיני ינסה להתרשם ממנו.

על חמשת הזרים נמנה גם השוער תומאש קושיצקי, שטרם שיחק העונה. הסלובקי סובל בשבועיים האחרונים מזיהום בידו וכלל לא נכלל בסגל הקבוצה בשלושת המשחקים האחרונים (פעמיים בליגה ופעם אחת בגביע הטוטו), אך עוד קודם לכן הועדף על פניו אסף צור הצעיר. בקבוצה אומנם תומכים בקרדיט שמקבל שוער סגל הנבחרת הצעירה, אולם הביעו תמיהה על הבחירה להביא שוער שתופס משבצת של זר ולא מתלבש.

במצבת הפצועים, מי שהצטרף לדור חוגי (שריר הירך האחורי) הוא הבלם מוחמד עלי קמארה שלא התאמן היום באופן סדיר עקב כאבים בקרסול. קמארה ערך אימון קל ורץ סביב המגרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי