דור מיכה עשוי להיות כשיר מול הפועל באר שבע

דור מיכה
דור מיכה | צילום: אריאל שלום

הקשר יוכל לחזור להתאמן בקרוב בשורות מכבי תל אביב, שיפור גם במצבם של שוינפלד, דסה וגולסה. באבין צפוי לפתוח לצד בן חיים ביום ראשון מול בני יהודה (20:15, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

שחקני הנבחרות חזרו למכבי תל אביב אחרי הפגרה כשאתמול אלירן עטר, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, איתן טיבי, פרדראג ראיקוביץ', ייגור פיליפנקה ווידאר קיארטנסון חזרו לעמוד לרשותו של המאמן ג'ורדי קרויף. הצוות המקצועי אישר לטיבי, בן חיים עטר ודוידזאדה יום התאוששות נוסף ושחקני הנבחרת יחזרו להתאמן ביום שישי לקראת המשחק ביום ראשון (20:15, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון בנתניה נגד בני יהודה.

הבשורה המקצועית המשמחת היא שהקשר דור מיכה יוכל לחזור לאימונים בקרוב ויהיה כשיר למשחק נגד הפועל באר שבע מאחר שאינו זקוק להתערבות רפואית בקרע בשריר הארבע הראשי. גם ארון שוינפלד מתאושש מהמתיחה בשריר הירך האחורי ומגביר את קצב האימונים. גם במצבם של אלי דסה ואייל גולסה יש שיפור וההחלטה על חזרה הדרגתית לאימונים עם כדור תתקבל בימים הקרובים.

להרכב נגד בני יהודה יחזור הבלם טל בן חיים שהחמיץ את המשחק נגד הפועל אשקלון בעקבות כרטיס אדום. מסתמן שלצידו של קפטן נבחרת ישראל מתוכנן לשחק סילבן באבין בשל התיאום המקצועי בין השניים, מה שעשוי להוריד לספסל את איתן טיבי.


באבין. צפוי לפתוח לצד בן חיים (דני מרון)

מכבי תל אביב תמריא כבר ביום שלישי לקזחסטן למשחק ביום חמישי נגד אסטנה בליגה האירופית. ביום שישי ישובו הצהובים לישראל ולהכנות למשחק החוץ באצטדיון טרנר ביום שני נגד הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי