בית"ר ניצחה את מרמורק במשחק אימון, סאבו וז'אורז'יניו לא שותפו

איתי שכטר
איתי שכטר | צילום: דני מרון

החבורה מהבירה גברה 0:1 על הקבוצה מהלאומית, דילמוני כבש. ורד ושכטר שולבו במחצית השנייה. במועדון מקווים שבית הדין העליון של ההתאחדות יפחית בעונשו של הייסטר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, שתארח את מכבי נתניה, ביום שני הקרוב בטדי, ניצחה הבוקר (רביעי) 0:1 את הפועל מרמורק מהליגה הלאומית, במשחק אימון שנערך במגרשה של הקבוצה מליגת המשנה. את שער הניצחון כבש חן דילמוני בדקה ה-31 לאחר שהשתלט על כדור שנהדף מהגנת מרמורק ובעט אותו חזק פנימה.

המאמן בני בן זקן ניצל את המשחק כדי לתת דקות לשחקני הספסל, וערך מספר ניסיונות בהרכב. בוריס קליימן שישוב להרכב מול נתניה, פתח בין הקורות, כאשר עופר ורטה ופול אדגר היו היחידים שהשלימו 90 דקות מלאות, רמז לכך שאולי יפתחו במשחק הקרוב. במחצית השנייה שולבו גם כמה משחקני ההרכב הראשון, ביניהם עידן ורד ואיתי שכטר שחזרו ממשחקה של הנבחרת נגד ספרד.

אריק סאבו, שחזר ארצה ממשחקה של נבחרת סלובקיה, לא שותף וכך גם דוד קלטינס ששיחק 90 דקות נגד הספרדים וקיבל מנוחה. גם הקשר ז'אורז'יניו והבלם טל כחילה שסוחבים פציעות קלות, לא נטלו חלק במשחק.

ההרכב שפתח: בוריס קליימן, עופר ורטה, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, חן דילמוני, קלאודמיר פריירה, פול אדגר, ציון צמח, יעקב בריהון, אמיר עגייב, אנתוני וראן.

איתי שכטר. השתלב בחצי השני (דני מרון)
איתי שכטר. השתלב בחצי השני (דני מרון)

בעניין אחר, בקבוצה ממתינים לפסיקת בית הדין העליון של ההתאחדות בקשר לערעור שהגישו על עונשו של המגן מרסל הייסטר, שהורחק לחמישה משחקים. בבית"ר מקווים שבעקבות הערעור יקוזז משחק אחד מהעונש.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי